مشهد؛

اجرای ششمین دوره جشنواره طرح و ایده ویژه مدارس امام رضا(ع)

مدیر پژوهشسرای امام رضا(ع) از اجرای ششمین دوره جشنواره طرح و ایده ویژه مدارس امام رضا(ع) خبر داد.

اجرای ششمین دوره جشنواره طرح و ایده ویژه مدارس امام رضا(ع)به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مهدی صباغ مقدم گفت: دانش آموزان در این جشنواره پس از ارائه ایده های خود در جلسات مشترک و مشاوره های علمی حضور خواهند یافت تا ساخت و اجرایی شدن این ایده ها در قالب طرح های پژوهشی محقق شود.
وی با اشاره به اینکه محور این جشنواره نه تنها علوم پایه بلکه تمام حوزه ها را شامل می شود، افزود: این جشنواره می تواند دانش آموزان را به سوی بسترهای آموزشی راهنمایی کند و موجب شکوفایی، استعدادیابی، هدایت و حمایت از طرح ها و ایده های دانش آموزان شود.
مدیر پژوهشسرای امام رضا(ع) گفت: وظیفه اصلی ما پشتیبانی علمی و مالی از طرح های پژوهشی دانش آموزان از ابتدای طرح تا رسیدن ایده ها به جشنواره خوارزمی است.
صباغ مقدم افزود: این جشنواره در سال گذشته، اصلاحات عملیاتی در فرآیند اجرای برنامه از قبیل تغییر شیوه مشارکت در جشنواره، امکان برگزاری داوری حضوری، افزایش نقش آفرینی رابطان پژوهشی، معلمان و دانش آموزان در فرآیند ارائه و قابلیت ارائه پیشنهاد به صورت گروهی  را اعمال کرده است.
وی گفت: فراخوان این جشنواره از ابتدای امسال در تمام مدارس امام رضا(ع) ارائه شد و دانش آموزان برای دریافت فرم ایده می توانند به دفتر آموزشگاه یا به آدرس pajohesh.bonyadfarhangi.aqr.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار