صحبت‌های پیتر شگرت پس از پایان لیگ برتر و دیدار با مالزی

سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان در خصوص فصل پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال افغانستان و قهرمانی تیم فوتبال شاهین آسمایی و دیدار دوستانه با مالزی صحبت کرده است.

صحبت‌های پیتر شگرت پس از پایان لیگ برتر و دیدار با مالزی
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان در خصوص فصل پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال افغانستان و قهرمانی تیم فوتبال شاهین آسمایی و دیدار دوستانه با مالزی صحبت کرده است.

شگرت که از هفته دوم رقابتها به کابل آمد و رقابت‌های فصل پنجم را زیر نظر گرفت از برگزاری این رقابت‌ها اظهار خشنودی کرده است.

او در گفتگو با 90 گفته است: به تیم شاهین آسمایی بعنوان قهرمان لیگ برتر افغانستان و بهترین بازیکن این تیم، امرالدین شریفی تبریک عرض میکنم. دیدار فینال یک بازی تاکتیکی بود که هر دو تیم شانس های خودشان را داشتند، مخصوصاَ گل دومش بسیار شگفت انگیز بود. واقعا گل عالی بود.

امرالدین شریفی در لیست من برای دیدار با مالزی بود، اما متاسفانه بخاطر مشکل دریافت ویزا او نمیتواند ما را در این بازی همراهی کند. اما در بازی بعدی ما مقابل تاجیکستان او و چند بازیکن دیگر که در لیگ برتر بازی کردند شانس حضوردر تیم ملی را خواهند داشت. البته از بازیکنان تیم دمیوند اتلان برای بازی مقابل تاجیکستان استفاده خواهم کرد.

او در خصوص روند برگزاری فصل پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال افغانستان نیز گفت: میخواهم تمجید کنم از مسئولان برگزاری لیگ برتر افغانستان. از سخت کوشی و هماهنگی شان. این مسئله مهم و ارزشمند است که میتوانیم در افغانستان لیگ برتر داشته باشم. امیدوارم که بتوانیم این لیگ را مثل همه کشورهای دیگر در طول سال داشته باشیم. چرا که تماشاگران افغان سزاوار چنین امری هستند.

او در خصوص دیدار دوستانه ۲۰ میزان در مقابل تیم فوتبال مالزی نیز صحبت کرد. آقای شگرت افزود: ما باید بدانیم که بای های بین المللی و رسمی خیلی  قوی تر ، سریع تر و سخت تر هستند، زیرا ما در بازی دوستانه و اردوی های تمرینی تنها به دنبال استعداد و جذب چهره های جدید برای تیم ملی هستیم.

من حالا میتوانم بطور مفید بازی بازیکنانم را در مالزی برای چند روز ببینم.  چرا که ما از دوشنبه آنجا خواهیم بود و سپس برای یک هفته میتواتیم تمرین کنیم و این فرصت خوبی برای من و کادر فنی ام خواهم بود. بازیکنان جدید و یا قدیمی از جمله میلاد سالم.

او در پایان در خصوص حضورش در کابل و تماشای رقابت های لیگ برتر فوتبال افغانستان هم گفت: خوشحالم که دوباره با مردم افغانستان بودم. مخصوصاَ که هواداران دوست دارند برایشان قبل از بازی دور افتخار بزنم. من اینکار را خواهم کرد چون دوستشان دارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار