نقش کم‌رنگ بازیکنان داخلی افغانستان در دیدار با مالزی

تیم ملی فوتبال افغانستان در حالی مقابل مالزی به تساوی رضایت داد که بازیکنان داخلی فوتبال افغانستان حضور کم‌رنگی داشتند.

نقش کم‌رنگ بازیکنان داخلی افغانستان در دیدار با مالزی
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتبال افغانستان در حالی مقابل مالزی به تساوی ۱ بر ۱ رضایت داد که در این دیدار بازیکنان داخلی فوتبال افغانستان حضور کم‌رنگی داشتند.

وب‌سایت نود نوشت: پيتر شگرت به جز دو دقيقه پایانی وقت‌های اضافی نیمه دوم كه به شكل سمبوليك قسمت احمدی و فردين حكيمی را وارد ميدان كرد، از بازيكنان داخلی استفاده نكرد. پیش از این نیز سید محمد هاشمی در تمامی رقابت‌ها به عنوان مدافع آخر در ترکیب تیم حضور داشت، اما در این بازی آرش هاتفی جانشین او در قلب خط دفاع افغانستان شده بود.

 پيتر شگرت در گفتگویی یک روز قبل از مسابقه با سايت گل انجام داده‌ بود گفته است به دليل انجام ندادن مسابقات رقابتی، نمی تواند بازيكنان زيادی از داخل افغانستان برای تيم ملی انتخاب كند.

شگرت گفته است: وقتی به افغانستان رفتم، تصميم داشتم بيشتر از بازيكنان داخلی استفاده كنم، اما بعدا مجبور شدم اين تصميمم را عوض كنم.

او مي گويد در این وضعیت ما بايد واقعگرا باشيم. در افغانستان ما يك ماه ليگ برتر داريم و ١١ ماه ديگر هيچ بازی‌ای انجام نمی شود. شگرت هم چنين گفته است كه به بازيكنان داخلی فوتبال افغانستان افتخار می‌كند، زيرا آنها يك ماه بازي می‌كنند و ١١ ماه ديگر سرگرم کارهای دیگر هستند.

شگرت همچنان گفته است که در این شرايط جنگی انتخاب ديگری نيست و خوب است كه بازيكنان مستقر در خارج، كشورشان را فراموش نكرده‌اند.

شگرت همچنان گفته است برنامه هایی را برای یک دست کردن بازیکنان داخلی فوتبال افغانستان و برای یکجا کردن آنان با بازیکنان خارجی روی دست دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار