معرفی کتاب/ کتاب هایی که از حضرت ابوالفضل ( ع ) می گوید

کتاب هایی درباره حضرت ابوالفضل ( ع ) در بازار کتاب دیده می شود.

به گزارش خبرنگار تکیه حسینی باشگاه خبرنگاران جوان؛کتاب‌هایی درباره زندگی و شخصیت حضرت ابوالفضل (ع) در بازار کتاب دیده می‌شود. یکی از آنها کتابی با عنوان «زندگانی حضرت ابوالفضل (ع)» است که «باقر شریف قرشی» آن را توسط «موسسه تحقیقات و نشر معارف اسلامی» منتشر کرد. این کتاب از آثار در حوزه سرگذشت نامه محسوب می‌شود.
 
اثر دیگر «سپهسالار کربلا، ابوالفضل العباس (ع)» است. این کتاب را «احمد سیاح» توسط نشر اسلام منتشر کرد.

«ستارگان درخشان، سرگذشت حضرت قمر بنی هاشم» عنوان کتاب دیگری است که به موضوع شخصیت حضرت عباس ( ع ) می پردازد و توسط «شیخ جواد نجفی» توسط انتشارات اسلامیه چاپ شد. از کتاب های دیگر در این حوزه می توان کتاب «سردار کربلا، حضرت ابوالفضل العباس» را نام برد که «سید عبدالرزاق مقرم» آن را نوشت و کار انتشار آن را انتشارات الغدیر برعهده داشت.
 
کتاب «آیینه ایثار» عنوان کتابی از « محمود شاهرخی » و « مشفق کاشانی » است که انتشارات اسوه آن را منتشر کرد این کتاب درباره حضرت ابوالفضل _( ع ) نوشته شده است. کتاب دیگر » باب الحوائج، یا زندگی ابوالفضل العباس ( ع ) » است که انتشارات جاویدان  آن را در بازار کتاب عرضه کرد. نگارش این اثر توسط سرهنگ عبدالحسین مومنی انجام شد.
 
اما از آثار دیگر درباره حضرت ابوالفضل ( ع ) می توان کتاب « دو دوست چون دو بال » اثر « ابراهیم حسن بیگی » را نام برد. این کتاب را موسسه فرهنگی مدرسه برهان منتشر کرد.« جواد محدثی» نیز کتابی درباره حضرت ابوالفضل ( ع ) به نام« عباس بن علی » دارد این کتاب را بوستان کتاب در شهر قم منتشر کرده است .  




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار