مرحله نهایی رقابت های دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور

نفرات برتر روز نخست معرفی شدند

رقابت های دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش مردان با مشخص شدن نفرات برتر در روز نخست به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مرحله نهایی رقابت های دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور که از صبح امروز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب آغاز شده بود با معرفی نفرات در روز نخست به پایان رسید.
 
نتایج ورزشکاران بدین شرح است؛
 
100متر: رضا قاسمی از تیم نفت تهران با ثبت زمان 10:39 به عنوان قهرمانی و مدال طلا دست یافت،پس از وی به ترتیب علی خدیور و سپهر اسد در مکان های بعدی جای گرفتند.
 
110متر مانع: میلاد سیار از تیم ذوب آهن اصفهان با ثبت زمان 14:19 به مدال طلا دست یافت و پس از وی به ترتیب احمدرضا خنفری و آرمین سبحانی به مدال های نقره و برنز بسنده کردند.
 
پرش سه گام: میلاد دریساوی از تیم ذوب آهن اصفهان با پرشی به میزان 16: 02 قهرمان شد و پس از این شرکت کننده، پرندگانی از نفت تهران و ذوب آهن اصفهان در مکان های بعدی ایستادند.
 
پرتاب چکش: اکبر هلالی از تیم پارس مهر فارس با پرتابی به میزان 56: 70 به عنوان قهرمانی دست یافت و پس از وی به ترتیب پرتابگرانی از ذوب آهن اصفهان و عقاب نیروی هوایی ارتش در رده های بعدی جای گرفتند.
 
1500متر: امیرمرادی از تیم ذوب آهن اصفهان با ثلا زمان 3 دقیقه و 51 ثانیه و 23 ثانیه اول شد و پس از مرادی، مسلم نیا دوست و حسین کیهانی از نفت تهران دوم و سوم شدند.
 
پرش با نیزه: شهروز بنی آدم با پرشی به میزان  4:60 سانتی متر قهرمان شد پس از وی به ترتیب عبدالجلیل توماج و سجاد احمدی از تیم های نفت تهران و مقاومت به عناوین دوم و سوم بسنده کردند.
 
400 متر: مهدی رحیمی از تیم ذوب آهن اصفهان با ثبت زمان 47:46 به عنوان قهرمانی و مدال طلا دست یافت و پس از این شرکت کننده، علی سالاری و سجاد هاشمی به مدال های نقره و برنز قناعت کردند.
 
4*100 متر امدادی: تیم نیروی زمینی با ثبت زمان 42:37 به عنوان قهرمانی دست یافت پس از نیروی زمینی، به ترتیب مقاومت و عقاب نیروی هوایی ارتش در مکان های بعدی جای گرفتند.
 
5000متر: حسن عابدی از تیم ذوب آهن اصفهان با ثبت زمان 14 دقیقه، 56 ثانیه و 35 صدم ثانیه قهرمان شد پس از وی ، رحیم دیبایی و مرتضی بیرانوند به عناوین دوم و سوم اکتفا کردند.
 
پرتاب نیزه: یونس یوسف وند از تیم مقاومت با پرتابی به میزان 71:80 اول شد پس از وی، پرتابگران نفت تهران به مدال های نقره و برنز قناعت کردند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار