کیهانی:

تیم نفت تا پایان سال با دوندگان تسویه حساب می کند/انتخاب مربی،به نظر مسئولان فدراسیون بستگی دارد

دونده نیمه استقامت کشورمان گفت: با توجه به پرداختی های سال گذشته از سوی مسئولان تیم نفت، قرار است تا قبل از سال 96 مطالبات دوندگان به طور کامل تسویه شود.

حسین کیهانی در گفت و گو با حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کیهانی درباره اینکه آیا تیم نفت با ورزشکاران به طور کامل تسویه حساب کرده است یا خیر، خاطر نشان کرد : مسئولان تیم نفت مبالغ سال گذشته ورزشکاران را هفته گذشته پرداخت کردند و قرار است تا قبل از سال 96 با تمام دوندگان به طور کامل تسویه حساب شود.

وی درباره حضورش در اردوی تیم ملی دوومیدانی بیان کرد: ما در این اردو به دو گروه تقسیم شدیم و تحت آزمایش‌های پزشکی و مسائل مربوط به آن قرار گرفتیم تا اگر مورد خاصی وجود دارد، تحت نظر باشیم و به احتمال فراوان از آبان ماه اردوی دیگری در جزیره کیش برگزار می شود.

دونده استقامت کشورمان در خصوص انتخاب مربی گفت: طبق صحبت هایی که با مسئولان فدراسیون داشتم اسم سجاد مرادی و روح اله محمدی را به عنوان مربی به اعضاء کمیته فنی معرفی کردم اما این موضوع به مسئولان فدراسیون بستگی دارد که چه شخصی را به عنوان مربی برای من انتخاب می کنند.

عضو تیم نفت تهران درباره اعضای کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی اعلام کرد: معتقدم تمام این افرادی که به عضویت سازمان تیم های ملی دوومیدانی درآمده اند از تجارب ارزنده ای در طول دوران ورزش حرفه ای برخوردار بوده اند، امیدوارم این افراد در فدراسیون بتوانند نقش به سزایی در پیشرفت این رشته پایه و مادر کشور ایفا کنند.

کیهانی در خصوص اردوهایش در فصل زمستان خاطرنشان کرد: به تازگی تمریناتم را در شهر سنقر آغاز کرده ام، طبق صحبت هایی که با مسئولان فدراسیون انجام دادم، قرار است در صورت فراهم شدن امکانات راهی کشور مراکش شوم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار