تولید دستگاه تست تجهیزات برق صنعتی در کشور

مدیر عامل شرکت فناور گفت: با تولید دستگاه تست تجهیزات برق صنعتی در کشور سبب صرفه جویی ارزی بسیاری می شود.

اسفندیار بامداد مدیر عامل شرکت  فناور در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تولید تجهیزات آزمون و آزمون دستگاه‌های الکترونیکی اظهار داشت: این شرکت با هدف توسعه صنعت الكترونيك و تامين تجهيزات صنايع برق تشكيل شد و توانست با بهره‌گيری از دانش فنی روز و نيروی انسانی متخصص سیستم‌های اندازه‌گیری آزمایشگاهی و آزمون کنترل کیفیت در صنایع لوازم خانگی طراحی و تولید کند.

 وی یاد آور شد: دستگاه‌ها و تجهیزات اندازه‌گیری الکتریکی مانند آلارم یونیت، آنالوگ، نمایشگر تپ پوزیشن، دستگاه‌های مانیتورینگ پست‌های توزیع، مانیتورینگ ايستگاه پمپاژ، مبدل‌های شبکه و همچنین  نرم‌افزارهای ساما نرم افزار ساماپرو از تولیدات این شرکت هستند.

 بامداد عنوان کرد: این کنتورها با ویژگی منحصر به‌فرد خود توسط این شرکت تولید شدند و بر همین اسا، شرکت در مسیر اندازه‌گیری و مدیریت مصرف انرژی و کلیه پارامترهای الکتریکی گام برداشت.

وی گفت: با طراحی و ساخت سیستم‌های اندازه‌گیری و مدیریت مصرف انرژی و فروش بیش از 22 هزار دستگاه در سراسر ایران تلاش شده است نیاز اساسی کشور به این تولیدات فناورانه با  بهبود کیفیت محصولات تامین شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار