کرمان؛

صدور 700هزار کارت ملی هوشمند در کرمان

مدیرکل ثبت احوال استان کرمان گفت: تا پایان امسال 700 هزار کارت ملی هوشمند در این استان صادر می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حسین زین الصالحین با اشاره به اینکه جمعیت استان کرمان بیش از 3 میلیون و 200 هزار نفر است پیش بینی کرد : تا سه سال آینده برای تمامی افراد کارت ملی هوشمند صادر شود.

وی با اشاره به وجود 30 دفتر ثبت احوال در شهرستان های استان کرمان افزود: در حال حاضر 400 نیروی جوان در 200 ایستگاه کاری در تمامی شهرستان های استان کرمان برای ارائه خدمات ثبت احوال، صدور کارت ملی هوشمند و شناسنامه مکانیزه مشغول فعالیت هستند.

زین الصالحین خاطر نشان کرد: 200 ایستگاه کاری در 50 دفاتر پیشخوان (هر دفتر پیشخوان سه ایستگاه) و 50 ایستگاه کاری نیز در اداره پست راه اندازی شده و از بخش خصوصی در برون سپاری خدمات ثبت احوال کمک گرفته ایم تا بتوانیم خدمات صدور کارت ملی هوشمند و شناسنامه مکانیزه را به مردم ارائه دهیم.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمان افزود: تاکنون 500 هزار شناسنامه مکانیزه در اختیار مردم استان قرار گرفته است.

زین الصالحین گفت: پارسال ثبت احوال استان کرمان رتبه نخست را در حوزه برنامه های اجرایی و عملکرد در کشور کسب کرده و این تلاش توسط منابع و سرمایه انسانی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در راستای الکترونیکی کردن آرشیو اسناد استان در مجموع چهار میلیون و 500 هزار فقره سند در حوزه ثبت احوال آرشیو الکترونیکی شده و هر کرمانی در خارج استان می تواند خدمات ثبت احوال را دریافت کند.

گفتنی است: در حال حاضر 30 دفتر ثبت احوال در استان کرمان وجود دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.