گرگان؛

تشریح برنامه های اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان

برنامه های اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان تشریح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ دبیر کل اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان در نشست خبری گفت: هزار و 250 یادواره شهدا، تدوین چهار فیلم پویانمایی از زندگینامه شهیدان و ایثارگران و ایجاد دهکده مقاومت از برنامه های اجلاسیه 4 هزار شهید در گلستان است.

سردار رحمت الله صادقی افزود: این اجلاسیه 25 آذر در هفته وحدت در سالروز میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) برگزار می شود.

وی ادامه داد: ساختار اجلاسیه به ریاست استاندار و در شهرستان ها با مسئولیت فرمانداران انجام می شود و حوزه عملیاتی آن در مجموعه سپاه است.

صادقی اضافه کرد: 662 برنامه در سطح پایگاه های مقاومت و محلات، 63 برنامه در حوزه های مقاومت و 14 برنامه شهرستانی از دیگر فعالیت ها در این اجلاسیه است.

وی اضافه کرد: 94 عنوان کتاب با موضوعات دفاع مقدس انتشار یافته که در روز اجلاسیه رونمایی می شود.

فرمانده سپاه نینوا بیان کرد: همچنین حداقل چهار نهال به ازای هر شهید در بوستان شهدای گلستان در شهرستان آق قلا غرس و طبق برنامه ریزی 18 هزار نهال در این بوستان کاشته می شود.

وی خاطر نشان کرد: بهره مندی از اشعار شعرای بومی،ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تولید مستند شهدای غواص و مدافع حرم از دیگر برنامه های این اجلاسیه است.

صادقی گفت: تا قبل از برگزاری اجلاسیه 4هزار شهید، جشنواره کشوری فیلم کوتاه (28 مهر)، کنگره 600 شهید اهل سنت گلستان (17 آذر)، کنگره طلاب و روحانیون استان (18 آذر)، کنگره شهدای کارمند (20 آذر)، نمایش رزمی فرهنگی (20 آذر) به مدت 4 شب در گرگان، همایش رزمندگان گلستانی در دفاع مقدس و همایش اسوه های صبر (24 آذر) در علی آباد کتول برگزار می شود.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار