گرگان؛

شناخت جوانان از شهدا با احداث دهکده مقاومت در گلستان

احداث دهکده مقاومت در گلستان باعث آشنایی جوانان با شهدا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛نماینده ولی فقیه در گلستان در جلسه شورای سیاستگذاری اجلاسیه ملی شهدای استان گفت: احداث دهکده مقاومت در گلستان فرصت خوبی برای آشنایی نسل جوان با شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: شهید جایگاه ویژه ای دارد هر اقدامی در راستای ترویج فرهنگ شهدا بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: در اجرای طرح ها و برنامه ها باید به محتوا بیشتر توجه شده و نباید محتوا فدای شکل ظاهری برنامه ها شود.

استاندار گلستان هم در این جلسه گفت: باید از فناوری‌های روز مانند احداث دهکده مقاومت در رونمایی و انتقال آثار شهدا در استان بهره‌گیری شود.

حسن صادقلو افزود: دهکده مقاومت یکی از ماندگارترین برنامه های اجلاسیه ملی شهدا است که باید تا هفته آینده مکان مناسب آن تصمیم گیری شود.

فرمانده سپاه نینوا استان هم گفت: از 246 برنامه مصوب در جلسات شورای سیاستگذاری، 209 برنامه اجرائی شده و 39 برنامه هنوز محقق نشده است.

سردار رحمت‌الله صادقی افزود : بیش از 13 هزار نفر در روز برگزاری اجلاسیه حضور داشتند که باید همه این اقدامات مستندسازی شده و نقاط ضعف و قوت این برنامه‌ها مشخص شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان هم در ادامه گفت: 8 هزار و 844 عنوان برنامه تلویزیونی و رادیوئی در راستای برگزاری اجلاسیه ملی 4 هزار شهید استان گلستان پخش شده است.

بهرام عبدالحسینی افزود: در طول اجلاسیه ملی 4 هزار شهید گلستان برنامه‌ها و مستندات مختلفی تهیه ودر شبکه های استانی وملی پخش شد .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.