اردبیل؛

استقرار اکیپ‌های آتش‌نشانی در مناطق پرجمعیت شهر اردبیل

شهردار اردبیل گفت: اکیپ‌های آتش‌نشانی در مناطق پرجمعیت اردبیل همزمان با برگزاری آئین‌های عزاداری‌های ماه محرم مستقر می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان افزود: گروه‌های خودرویی متشکل از چند نیروی آتش‌نشان در مناطق پرجمعیت مستقر شده‌اند تا در صورت بروز حادثه وارد عمل شوند.

وی با بیان اینکه در روزهای تاسوعا و عاشورا نیز آتش‌نشانان از ساعات اولیه صبح در سطح شهر به حالت آماده‌باش خواهند بود، اضافه کرد: انتظار می‌رود در صورت بروز حادثه شهروندان با سامانه ۱۲۵ تماس حاصل نمایند.

شهردار اردبیل تصریح کرد: به مانند سال‌های گذشته تمهیداتی برای خدمت‌رسانی به عزاداران اندیشیده شده و فضای عمومی شهر با نصب بنر و پرچم عطر و بوی ماه محرم به خود گرفته است.

لطف‌اللهیان به نصب بنر پیام‌های فرهنگی در معابر عمومی اشاره و تصریح کرد: علاوه بر این ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات ایستگاه صلواتی از اول ماه محرم در مقابل بازار اردبیل افزود: در چهارراه امام نیز ایستگاه صلواتی پذیرایی از عزاداران دایر شده است.

شهردار اردبیل همچنین به ضرورت پرهیز از مصرف ظروف یکبار مصرف با هدف صیانت از محیط‌زیست شهری شد و تأکید کرد: انتظار می‌رود سازمان‌های مردم نهاد نیز برای فرهنگ‌سازی این مهم با شهرداری همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.