گیلان؛

دستگيری عاملان تهديد و ارسال مطالب موهن در تلگرام

رئيس پليس فتا فرماندهی انتظامی استان گيلان از شناسايی و دستگيری عاملان تهديد به انتشار فیلم خصوصی و ارسال مطالب موهن در تلگرام خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛سرهنگ محمدخاني رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان گيلان با اعلام اين خبر گفت: در پي ارجاع چند فقره پرونده از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهي دوخانم 28 و 19ساله گيلاني مبني بر تهديد به انتشار فیلم خصوصی و ارسال مطالب موهن به آنان در تلگرام، موضوع به صورت ويژه در دستورکار پليس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با پي جويي هاي فني و پليسي، عاملان تهديد به انتشار فیلم خصوصی و ارسال مطالب موهن در تلگرام عليه شکات و شناسايي با هماهنگي مقام قضايي در رشت دستگير شدند .

سرهنگ محمدخاني اظهار داشت: با توجه به ادله ديجيتال كشف شده، متهمان 41 و 25 ساله اهل و ساکن رشت به بزه انتسابي خود و اينکه با تهديد به انتشار فیلم خصوصی و ارسال مطالب موهن عليه شکات در تلگرام قصد اخاذی داشتند اعتراف، که جهت سير مراحل قانوني تحويل دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت شدند .

رئيس پليس فتا استان گيلان در پايان از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مجرمانه در فضاي مجازي يا پيام رسان هاي موبايلي مراتب را از طريق نشاني پليس فتا به آدرس  www.Cyberpolice.ir يا ايميل اين پليس به آدرسGfata@police.ir گزارش کنند.


انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.