کرمان؛

خانواده شهیدبانی ایجاد کانون فرهنگی

با کمک 560 میلیون ریالی خانواده شهید عزیز الله میرزایی اولین کانون فرهنگی و هنری مسجد حضرت زهرا (س) در روستای طالقانی زرند افتتاح شد .

خانواده شهیدبانی ایجاد کانون فرهنگیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، درمراسم افتتاحیه یاد شده حبیب الله خنجری فرماندار ،علی حسن زاده بخشدار ،جمعی از مسئولین فرهنگی و مدیران اجرایی و خانواده های معظم شهدا حضور داشتند

حبیب الله خنجری فرماندار زرند ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند خانواده شهید عزیز الله میرزایی به ویژگی های کانون های فرهنگی وهنری مساجد اشاره کرد و افزود: از ویژگی های کانون های مساجد این است که به صورت گسترده در نقاط مختلف این شهرستان فعالیت فرهنگی، منسجم دارند.و نقش بسزایی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان ایفا می کنند.

وی گفت: کانون فرهنگی و هنری مسجد حضرت زهرا (س) روستای طالقانی .اولین کانون خیر ساز در این شهرستان است که توسط خانواده شهید عزیزالله میرزایی با زیر بنا 100 متر مربع و هزینه 560 میلیون ریال احداث شده است و کتابخانه این کانون با بیش از 5 هزار جلد کتاب فعال است .

وی ايجاد شور ونشاط در بين جوانان و نوجوانان و اجرای برنامه هاي فرهنگي و هنري با محوريت مساجداز مهمترين رسالت كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد عنوان کرد و افزود كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد شهرستان زرند در راستاي اجراي منويات مقام معظم رهبري درراستای ترویج فرهنگ غنی فعالیت دارند.

حمید حسینی نژاد مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند با بیان اینکه حال حاضر 34 کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان زرند فعالیت دارند، هدف از تشکیل کانونهای مساجد را جلوگیری و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و اظهار امیدواری کرد : جوانان و نوجوانان از ظرفیت ها و امکانات کانون بهره لازم را ببرند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار