آزمون: یکی از قدرت های آسیا را بردیم

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: معطلی تیم ملی در فرودگاه تاشکند، خستگی بازیکنان را افزایش داد و دلیل آن را هنوز نمی دانیم.

آزمون: دلیل معطلی در فرودگاه تاشکند را نمی دانم/ یکی از قدرت های آسیا را بردیمسردار آزمون در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برتری ایران مقابل ازبکستان در سومین دیدار ملی پوشان کشورمان در مرحله نهایی رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، بیان کرد: برتری مقابل ازبکستان واقعا سخت است چرا که این تیم جزء قدرت های فوتبال آسیا به شمار می رود. از طرفی ازبک ها تا قبل از بازی با ایران در صدر جدول گروه قرار داشتند و این امر کار ما را دشوار تر می کرد با این وجود بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم این تیم را در زمین خودش شکست دهیم.

وی درمورد معطلی اعضای تیم ملی در فرودگاه تاشکند، گفت: دلیل اصلی این معطلی را نمی دانم اما حدود 2 ساعت در فرودگاه معطل بودیم و این موضوع سبب شد خستگی ما بیشتر شود. چمدان هایمان را هم تحویل نگرفتیم و در حال حاضر فقط به فکر استراحت هستیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره دیدار آتی مقابل کره جنوبی، تصریح کرد: کره همیشه در بین مدعیان فوتبال آسیا قرار داشته و در بازی دیروز هم توانست تیم خوب قطر را شکست دهد. هر چند بازی سختی مقابل این تیم پیش رو داریم اما تمام تلاش خود را برای برتری در این بازی هم به کار می گیریم تا سبب خوشحالی مردم ایران شویم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار