ذوالفقارنسب:

مقابل ازبکستان برنامه ریزی شده و دفاعی بازی کردیم/برای پورحیدری آرزوی سلامتی دارم

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی ایران خیلی به موقع به گل دست پیدا کرد و با یک سازماندهی برنامه ریزی شده و دفاعی توانست حملات ازبک ها را کنترل کند و تا پایان از همان یک گل محافظت نماید.

بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به پیروزی خارج از خانه ملی پوشان فوتبال کشورمان برابر ازبکستان اظهار کرد: بازی مهم و حساسی برای تیم ملی ایران بود،تیم ملی خیلی به موقع به گل دست پیدا کرد و با یک سازماندهی برنامه ریزی شده و دفاعی توانست حملات ازبک ها را کنترل کند و تا پایان از همان یک گل محافظت نماید.

وی افزود:بازیکنان وظایف خود را به خوبی انجام دادند،جالب است که رامین رضاییان علی رغم عدم حضورش در بازی های لیگ در تیم ملی بازی کرد.حضور حاج صفی و عزت اللهی در قلب خط دفاعی نیز کمی تعجب برانگیز بود ولی این دو بازیکن هم وظایف خود را به درستی انجام دادند و در مجموع تیم ملی سه امتیاز مهم و حیاتی را به دست آورد.

کارشناس فوتبال ایران در مورد وضعیت گروه تیم ملی و همچنین دیدار هفته آینده با کره جنوبی گفت: خوشبختانه در حال حاضر تیم ملی با کسب هفت امتیاز به همراه کره جنوبی در صدر گروه قرار دارد و با پیروزی که برابر ازبکستان به دست آوردیم فعلا وضعیت مناسبی داریم.

وی ادامه داد:چون بازی با کره جنوبی در کشور ما و در ورزشگاه آزادی برگزار می شود باید به سه امتیاز فکر کنیم و کسب یک امتیاز کافی نیست.البته کره جنوبی تیمی بسیار با تجربه است و آنها خیلی هوشمندانه بازی می کنند،بازیکنان تیم ملی باید هوشیار باشند و نگذارند کره ای ها با امتیاز از تهران به سئول بازگردند.

ذوالفقارنسب همچنین درباره عملکرد بنجامین ویلیامز داور استرالیایی دیدار ایران و ازبکستان عنوان کرد: ویلیامز در این بازی بهتر از گذشته ظاهر شد و اشتباه تاثیرگذاری نداشت.وی اشتباهات تلخ بازی ایران و عراق را تکرار نکرد و در مجموع قضاوت منصفانه ای را از تیم داوری استرالیایی شاهد بودیم.

کارشناس و مربی فوتبال در پایان با آرزوی سلامتی برای منصور پورحیدری تصریح کرد: پورحیدری یکی از شخصیت های قابل احترام فوتبال ایران است و در دوران بازیگری،سرمربیگری و سرپرستی اش کارنامه درخشانی از خود بر جا گذاشته است،برای وی آرزوی بهروزی و سلامتی دارم و امیدوارم هر چه زودتر سلامتی کامل خود را به دست بیاورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار