معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران خبر داد

پرداخت 2 هزار و 700 میلیارد تومان از دیون شهرداری در 6 ماه اخیر

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر اهمیت پرداخت دیون برای مدیریت شهری، گفت: در 6 ماه اول سال جاری 2 هزار و 700 میلیارد تومان از دیون شهرداری تهران پرداخت شده است.

پرداخت 2 هزار و 700 میلیارد تومان از دیون شهرداری در 6 ماه اخیربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، قدرت گودرزی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران اظهار داشت: تسویه دیون از جمله دیون پیمانکاران را از وظایف اصلی خود می‌دانیم. به طوری که مطالبات پیمانکاران از مناطق مختلف تا حد قابل توجهی پرداخت شده و مابقی نیز در حال پرداخت است.

معاون شهرداری تهران بیان کرد: حتی یک روز تاخیر و تعلل در پرداخت دیون را هم از لحاظ اخلاقی و هم از لحاظ قانونی درست نمی دانیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه درآمدهای پایدار مدیریت شهری تهران نیز از میزان درآمدهای نقد در 6 ماهه اول سال جاری بیش از 40 درصد محقق شده است، تصریح کرد: امروز نقش درآمدهای پایدار شهری در تأمین هزینه‌های شهرداری‌ها بر هیچ کس پوشیده نیست.

گودرزی افزود: خوشبختانه برنامه‌های شهرداری تهران طی چندسال گذشته برای عدم وابستگی بیش از پیش به درآمدهای غیرنقد مثمرثمر واقع شده است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در پایان همچنین با اشاره به اینکه میزان درآمدهای پایدار مدیریت شهری در 6 ماه اول سال جاری رضایت بخش بوده است، گفت: با این شرایط بد اقتصادی؛ از برنامه‌ای که در ابتدای سال تدوین کرده‌ایم جلوتر هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار