همکاری مجدد رویانیان و هدایتی این بار در سیاه جامگان

محمدرضا رویانیان برای بهبود اوضاع مالی تیم سیاه جامگان در ادامه فصل دست به دامان حسین هدایتی شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر همکاری مجدد محمد رویانیان و حسین هدایتی در سیاه جامگان به گوش رسید. درست مانند روزهایی که رویانیان برای خرید ستاره‌های پرسپولیس هزینه‌ای میلیاردی روی دست باشگاه می گذاشت و با توجه به مشکلات شدید مالی و اینکه تیم پرسپولیس یک باشگاه دولتی است، چاره‌ای نمی دید جز این‌که برای بهتر شدن اوضاع مالی تیمشان دست به دامان حسین هدایتی شوند.

اکنون رویانیان در جدیدترین سمت خود به‌ عنوان رئیس هیات‌ مدیره باشگاه سیاه جامگان، از هدایتی دعوت به همکاری کرده است. باشگاه سیاه جامگان طی هفته‌های اخیر به شدت با مشکلات مالی روبه‌رو شده و آن‌قدر وضع این تیم وخیم است که اجازه تمرین کردن در ورزشگاه ثامن الائمه را ندارد، برهمین اساس رئیس هیات مدیره باشگاه سیاه جامگان تصمیم گرفته برای بهبود اوضاع مالی این تیم مشهدی دست به دامن حسین هدایتی شود.

رویانیان: نشست خوب و صمیمانه ای را با حضور حسین هدایتی درباره کمک مالی به باشگاه سیاه جامگان در ادامه فصل برگزار کردیم. با توجه به اینکه سعی داریم این باشگاه را طی چند سال به یک باشگاه قدرتمند لیگ برتری تبدیل کنیم، از وی خواستیم به باشگاه سیاه جامگان کمک کنند چرا که این تیم در این شهر ظرفیت های زیادی دارد.

رئیس هیات مدیره باشگاه سیاه جامگان گفت: تنها مشکلی که هم اکنون وجود دارد نداشتن پول در حساب باشگاه است برهمین اساس نشست صمیمانه ای با حسین هدایتی داشتم، در این نشست دو پیشنهاد ارائه کردم و از وی خواستار شدم تا به این باشگاه بیاید و عضوی از این تیم شود.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس تاکید کرد: با توجه به اینکه جوانان مستعد زیادی در شهر خراسان وجود دارند تقاضای دوم من از هدایتی این بود که به دلیل اینکه تیم سیاه جامگان با مشکلات شدید مالی گریبانگیر است هر چقدر می توانند به تیم ما کمک مالی کنند تا از این طریق بتوانیم مبلغ قابل توجهی از مبالغ قرارداد بازیکنان را در این فصل پرداخت کنیم.وی در جواب من اعلام کرد اکنون به دلیل در پیش بودن ماه محرم و مشکلاتی که در پیش دارم بعد از تاسوعا و عاشورا به تیم کمک می کنم.

اکنون باید دید این همکاری مجدد رویانیان و هدایتی چه نتایجی در آینده برای باشگاه سیاه جامگان به همراه خواهد داشت و آیا همکاری این دو می تواند بالاخره قفل مشکلات مالی این تیم مشهدی را باز کند یا خیر؟ 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار