احتمال اعتصاب در تیم سیاه جامگان!

بدقولی مسئولان در قبال پرداخت مطالبات کادر فنی

مسئولان تیم سیاه جامگان در پرداخت مطالبات کادر فنی کوتاهی کرده اند ،احتمال اعتصاب در این تیم بعد از بازی در هفته هشتم لیگ برتر وجود دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، با توجه به گذشت هفت هفته از مسابقات لیگ برتر فصل شانزدهم اما کادر فنی تیم فوتبال سیاه جامگان هیچ گونه دریافتی بابت مطالبات خود از سوی مسئولان باشگاه نداشته اند، تیم فوتبال سیاه جامگان با سرمربی گری فرهاد کاظمی کار خود را آغاز کرد و این مربی توانست در فصل نقل و انتقالات توانست بازیکنان توانا و قابل قبولی را جذب کند.

اما همین کادر تا هفته هفتم موفق نشده ریالی از مطالبات خود را دریافت نماید. حتی طی هفته های گذشته نیز فرهاد کاظمی به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود در تمرینات تیمی حضور پیدا نکرد، تا جایی که طی جلسه ای میان مسئولان و کاظمی در نهایت قرار شد در اولین فرصت مطالبات اعضای تیم پرداخت شود.

در حال حاضر بین 10 تا 15 درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شده و کادر فنی ریالی دریافت نکرده است.با این تفاسیر و مشکلات مالی به نظر می رسد مسئولان باشگاه سیاه جامگان نتوانند اعضای تیم را از لحاظ مالی شارژ کنند و با توجه به این مساله می توان منتظر اعتصاب های جدید از سوی اعضای تیم در روز های آتی باشیم.

در هر صورت مسئولان باشگاه سیاه جامگان نیز باید برای پرداخت مطالبات اعضای تیم راهکارهایی را در دستور کار قرار دهند، تا براین اساس اعضای تیم نیز مطالبات خود را دریافت کنند.اما اگر این امر صورت نگیرد به طور حتم اعتصاب های جدیدی را از سوی کادر فنی و بازیکنان نظاره گر خواهیم بود.

تاجدار: احتمال جدایی کاظمی از تیم سیاه جامگان درصورت پرداخت نشدن مطالبات بعد از بازی با استقلال زیاد است

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: مسئولان تیم قول داده اند تا پیش از بازی با استقلال در هفته هشتم لیگ برتر مطالبات معوقه کادر فنی را پرداخت کنند، در صورتی که این اتفاق رخ ندهد احتمال جدایی فرهاد کاظمی از تیم سیاه جامگان زیاد است.

وی افزود: فرهاد کاظمی زیر فشار روانی قرار گرفته و در صورت ادامه این وضعیت احتمال دارد از تیم سیاه جامگان جدا شود، تنها علت هم می تواند این باشد که بد قولی های فرهاد کاظمی به کادر فنی تا حدودی سبب شده تا آبرو و اعتبار وی پیش دستیارانش از بین برود.

تاجدار در پایان خاطر نشان کرد: در صورتی که مسئولان دنبال ماندن فرهاد کاظمی در این تیم هستند باید بتوانند انتظارات وی را فراهم کنند تا در ادامه فصل بتواند همچنان با قدرت به کارش در تیم سیاه جامگان ادامه دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۵
جالبه ما جوونا با سال ها تحصیل یک ریال پول در نیوردیم
چول حتی حق کار نداشتیم حتی کار
تکرار میکنم
حتی کار
حتی کار بهمون ندادن جایی. سنمونم الان از ورزشکارا بیشتره شده
اونوقت تیتر شما مطالبات ورزشکارست که یه قسطش میشه تمام دارایی خانوادگی ما .
خدا خیرتون بده از این عدالت.لطفا پخش کنید
آخرین اخبار