مشهد؛

ساخت پارکینگ در خیابان "پرستار" مشهد چاره ساز نیست

شهردار مشهد گفت: چاره مشکل خیابان پرستار مشهد مقدس تنها ساخت پارکینگ نیست و باید این طرح بررسی مجدد شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید صولت مرتضوی در بازدید از چند محدوده شهری مشهد اظهار داشت: خیابان‌هایی مانند "پرستار" که پارکینگ واحدهای مسکونی خود را به مراکز بهداشتی و درمانی تبدیل کرده اند و فضایی برای

پارک خودروها باقی نگذاشته اند مسبب اصلی به وجود آمدن مشکل شده اند.

وی تأکید کرد: مشکل این دسته از خیابان‌ها با ساخت پارکینگ رفع نشده و باید در طرح آنها بررسی مجدد انجام شود.

مرتضوی در ادامه این بازدید افزود: حصارکشی اطراف بوستان طرق باید بررسی مجدد شود، زیرا در هیچ جای دنیا مرسوم نیست که اطراف یک مکان عمومی مانند پارک را حصار کشی کرده و محدود کنند.

شهردار مشهد ادامه داد: حتی اگر این حصارکشی به علت دور نگاه داشتن حریم بوستان از سگ‌های ولگرد باشد باید ساز و کارهای دیگری به جز حصار کشی برای آن در نظر گرفت.

وی در ارتباط با دیگر اشکالاتی که به اجرای طرح بوستان طرق وجود دارد، گفت: برخی از اقدامات سرمایه‌گذار مانند ستون‌کشی در این بوستان از تفاهمات موجود در قرارداد خارج بوده و دارای اشکال است و شهرداری تأکید دارد که پیمانکار اقدامات خود را دقیقا مطابق با تفاهم‌نامه پیش ببرد.

در این بازدیدها معاون اقتصادی شهردار مشهد نیز با تأکید بر لزوم تدوین پیوست فرهنگی برای طرح‌های اقتصادی در مشهد مقدس اظهار داشت: این اقدام موضوعی بسیار مناسب و البته جدید در شهرداری مشهد بوده که کارهای اجرایی آن در معاونت فرهنگی و اجتماعی در دست انجام است.

محمدرضا مزجی تأکید کرد: در همین راستا پیوست فرهنگی بوستان طرق نیز در دست تدوین بوده و قرار است برای بررسی موضوعات مختلف مربوط به این بوستان سرمایه‌گذار آن به شهرداری دعوت شود.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار