حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اولویت جبهه یکتا با انتخابات ریاست جمهوری است/ گزینه انتخاباتی داریم

عضو جبهه یکتا گفت: فعلا اولویت ما با ریاست جمهوری است و پس از مشخص شدن سازوكار انتخابات ریاست جمهوری به موضوع انتخابات شوراها خواهيم پرداخت.

سیدمحمد حسینی عضو جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی(یکتا) در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی این جبهه اظهار داشت: در حال تدوین برنامه‌ای جامع در حوزه هاى مختلف برای کاهش مشکلات کشور و بهبود وضعیت معیشت مردم دردولت دوازدهم هستيم تامشخص شودچه وظايف،اولويت‌ها و مأموريت‌هايى برعهده دولت بعدى است.

وى افزود: در همین‌باره، جلسات شورای مرکزی جبهه یکتا به طور هفتگی و منظم برگزار می‌شود. جبهه یکتا افرادی را به عنوان گزینه انتخابات ریاست جمهوری مدنظر دارد تا به مردم و نيروهاى ارزشی و ولایی معرفی کند.

حسینی تأکید کرد: اميدواريم در نهایت با تفاهم و توافق با دیگر گروه‌های اصولگرایی، به جمع‌بندی و گزينه واحد برسيم. اكنون درحال بررسى و ارزيابى چهره ها براى كانديداتوری و ورود به انتخابات و تشریح اولویت‌های دولت آینده هستيم در عین حال رایزنی با دیگر افراد و تشکل‌های موثر اصولگرایی را پیگیری خواهیم کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دهم درباره برنامه جبهه یکتا برای انتخابات شوراهای شهر گفت: فعلا اولویت ما با ریاست جمهوری است. پس از مشخص شدن سازوكار انتخابات ریاست جمهوری به موضوع انتخابات شوراها خواهيم پرداخت كه اين انتخابات هم اهميت خاص خود را دارد.

اين استاد دانشگاه تهران همچنین درباره برنامه این جبهه برای دیدار با جامعه روحانیت مبارز اظهار داست: برخی اعضاء جبهه یکتا به طور فردی با آیت‌الله موحدی کرمانی وديگر علماء دیدارهایی داشته‌اند اما به عنوان جبهه یکتا و طرح ديدگاه‌های مجموعه و پيشنهادات هنوز اقدام نكرده ايم .البته در آینده با حضرات آیات موحدی کرمانی و محمد یزدی و ديگربزرگان دیدار و تبادل نظرخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه زمينه تحول دركشورفراهم هست ومردم انتظاردارند، خاطر نشان کرد: فعالان سياسی و دلسوزان انقلاب دراين مقطع تاريخی به بهترين وجه و به دور از هيجانات و تعصبات مسئوليت خطير خود را ايفا کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۵
اگر حاجی بابایی بیاید رای میآورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۵
این بیسواد از کی تا حالا استاد دانشگاه شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۵
شما هشت سال سر کار بودید چه کردید که در دولت ایدن انجام دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۵
فعلا اولویت های شما باید رسیدن به اقتصاد مقاومتی باشد نه مقام و منصب و تاج و تخت
آخرین اخبار