تورنمنت 4جانبه رضا ابراهیمی؛

پیکانی‌ها به دومین پیروزی خود رسیدند

تیم والیبال پیکان تهران دومین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه رضا ابراهیمی را با پیروزی مقابل شهرداری تبریز پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار  توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دومین روز از رقابت‌های والیبال چهارجانبه مرحوم رضا ابراهیمی ، با پیروزی تیم پیکان تهران مقابل شهرداری تبریز به پایان رسید.
دو تیم شهرداری تبریز و پیکان تهران از ساعت 17 در خانه والیبال تهران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم پیکان موفق شد با نتیجه 3 بر يك مقابل شهرداری تبریز به پیروزی رسیده و دومین برد خود در این تورنمنت دوستانه را کسب کند.
پیکانی ها روز گذشته و در نخستین روز این مسابقات 3 بر 2 آرمان اردکان را شکست داده بودند و یاران عادل بناکار در تیم شهرداری تبریز با همین نتیجه از سد پارسه عبور کردند.
در ادامه این مسابقات و در روز پایانی تیم والیبال پیکان تهران باید به مصاف تیم پارسه تهران برود و شهرداری تبریز با آرمان ورزش اردکان دیدار خواهد کرد.
تورنمنت چهار جانبه مرحوم رضا ابراهیمی به همت باشگاه پیکان با حضور 4 تیم پیکان، پارسه، آرمان اردکان و شهرداری تبریز از روز گذشته 16 مهر آغاز شده است و تا فردا 18 مهر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار