بناکار: پیکان در امتیازهای پایانی بهتر کار کرد

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: تیم پیکان در دیدار با ما نمایش بهتری داشت و درامتیازهای پایانی با دقت بیشتری نسبت به بازیکنان من کار کرد.

عادل بناکار در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم شهرداری تبریز مقابل پیکان تهران در چارچوب دیدارهای چهارجانبه رضا ابراهیمی ، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. هر دو تیم خوب کار کردند و بازیکنان من در این دیدار آزمایش خوبی داشتند.

وی ادامه داد: تیم پیکان در این دیدار به خصوص در پوئن‌های پایانی هر ست عملکرد بهتری نسبت به ما داشت واین موضوع منجر شد تا این تیم برنده دیدار شود.

بناکار با اشاره به این مطلب که بازیکنان تیمش برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتری دارند،‌ خاطرنشان کرد: نباید این موضوع را فراموش کرد که ما بازیکنان جدیدی به خدمت گرفته‌ایم و برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتر داریم. این قبیل بازی‌های دوستانه به این هماهنگی کمک می‌کند.

سرمربی شهرداری تبریز درباره بازی امروز تیمش مقابل آرمان اردکان گفت: تیم اردکان در 2 بازی قبلی خود نشان داد که تیم خوبی است و بازیکنانش تا آخرین لحظه می‌جنگند. کار آسانی مقابل این تیم نداریم اما با تمام توان ظاهر می‌شویم تا بتوانیم به یک پیروزی در این تورنمنت دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار