امیرعبداللهیان در واکنش به جنایات سعودی‌ها در یمن:

حاکمان عربستان بی‌خردانه با امنیت منطقه بازی می‌کنند

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با اشاره به حمله تازه جنگنده‌های عربستان به صنعا گفت که حاکمان عربستان با امنیت کشورشان و منطقه بی‌خردانه بازی می‌کنند.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین امیرعبداللهیان در واکنش به جنایت اخیر سعودی در یمن و حمله به مجلس عزاداری گفت: حاکمان سعودی کاسه صبر مردم مقاوم یمن را لبریز کرده‌اند. 

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل ادامه داد: عادل جبیر ١٦ ماه پیش در جده با غرور و تکبر به من گفت که ظرف چند روز در جنگ یمن پیروز می‌شوند که پاسخ لازم را گرفت.

وی افزود: ۱۶ ماه تجاوز دیوانه‌وار ریاض علیه مردم یمن ادامه دارد و عربستان در باتلاق یمن گرفتار آمده است. مقاومت مردمی نشان می‌دهد  که ریاض روزهای سخت‌تری را در معرکه یمن پیش رو دارد. حاکمان عربستان بازیچه سیاست کلان‌محور آمریکا و رژیم‌ صهیونیستی شده و با امنیت کشورشان و منطقه بی‌خردانه بازی می‌کنند. بی‌تردید زمان به نفع ریاض نیست.

گفتنی است؛ وزارت بهداشت یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد تاکنون در حمله امروز (شنبه) جنگنده‌های عربستان به مراسم ختم در صنعا، دست‌کم ۱۴۴ نفر کشته و ۵۲۷ تن زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۵
نیت پلیدشون همینه ......اشتباه نمیکنند...میخوان ریشه اسلام ناب محمدی(ص) بزنند.....کجایید شما.....شک نکنید یک روز نوبت به ایران میرسه......اینقدر شل وبی تحرک نباشید...کاری کنید....فقط بلتید لفاظی کنیدو محکوم کنید...همین وبس........مرگ بر دولت سازشکار و خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۵
انشاالله ظهوراقاومولامون امام زمان عج نزدیکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۵
لعنت بر امریکای حرامزاده که حرامزاده ای چون سعودی رو هارش کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۵
زنده به تفکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۵
حاکمان عربستان بد تنشون می خاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۵
خاک تو سر نفهمشون اگر دست دوستی به ایران میدادن با داشتن این همه ثروت و موقعیت با هم میشدیم قدرت اول دنیا ولی حیف که خیلی احمق و نفهمن
آخرین اخبار