مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: موزه ها و اماکن تاریخی تحت پوشش این اداره کل در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل هستند.

تعطیلی موزه های کرمان در روز تاسوعا و عاشورای حسینیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمود وفایی با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با بیان اینکه براساس دستورالعمل سازمان میراث فرهنگی کشور تمامی موزه ها و اماکن تاریخی در ایام خاصی تعطیل است، گفت: بر همین اساس این قبیل اماکن در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی هر سال تعطیل است.

وی با اشاره به اینکه تمامی موزه ها و اماکن تاریخی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان نیز به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی۲۰ و ۲۱ مهرم جاری تعطیل است، افزود: این اماکن در سایر ایام، صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴ الی ۱۸ و ۳۰ دقیقه برای بازدید عموم باز است.

وفایی با تاکید بر اینکه موزه های استان کرمان در روزهای دوشنبه هر هفته تعطیل است، خاطر نشان کرد: این تعطیلی شامل باغ موزه های استان از قبیل باغ شاهزاده ماهان و باغ موزه هرندی کرمان نمی شود.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: موزه ، کرمان ، تعطیل ، عاشورا ، دوشنبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.