اولویت آموزش‌های مهارتی در نظام تعلیم و تربیت

مدیر کل دفتر کار و دانش وزارت آموزش و پرورش از کیفیت‌بخشی به فعالیت هنرستان‌ها با اولویت آموزش‌های مهارتی و مدیریت آموزشگاهی خبر داد.

مصطفی آذرکیش مدیر کل دفتر کار و دانش وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون وضعیت هنرستان‌ها و برنامه‌های در نظر گرفته شده از این بابت اظهار داشت: امسال برای اولین بار استقبال پایه دهم در نظام آموزشی شکل گرفت و نگاه به آموزش‌های مهارتی به کیفیت‌بخشی به آنها با اولویت مدیریت آموزشگاهی در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: در دفتر کار و دانش 153 رشته با تنوع در چهار عرصه صنعت، خدمات، کشاورزی و هنر به سراسر کشور ابلاغ شده و عملا آنچه اولویت اصلی در فعالیت‌ها است بهبود روند آموزشی است.

مدیر کل دفتر کار و دانش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه یک روز با هنرستان‌ها برای دانش‌آموزان متوسطه اول در دستور کار قرار گرفته عنوان کرد: در سرفصل آموزشی مسئله آموزش به خانواده‌های نیز از برنامه‌های در نظر گرفته شده به شمار می‌رود.

آذرکیش یادآور شد: برای آشنایی بیشتر با فعالیت و ظرفیت موجود در هنرستان‌ها برنامه‌های برای پخش در صدا و سیما برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.