تاجدار:

سیاه جامگان مقابل استقلال تیم دست و پا بسته ای نخواهد بود

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: سیاه جامگان درمقابل استقلال تیم دست و پا بسته ای نخواهد بود، تمام سعی بازیکنان این است که بتوانند تیم استقلال را در مشهد شکست دهند.

سلمان تاجدار در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص بازی این تیم  با استقلال در هفته هشتم لیگ برتر تصریح کرد: سیاه جامگان درمقابل استقلال تیم دست و پا بسته ای نخواهد بود، ازطرفی انگیزه فراوانی در بازیکنان تیم وجود دارد تا بتوانند پس از چند هفته که در کسب پیروزی ناموفق بودند این تیم را شکست دهند. امیدوارم با توجه به اینکه این بازی در شهر مشهد و با حضور پر شور هواداران فوتبال دوست مشهدی برگزار می شود بتوانیم تیم استقلال را در ورزشگاه ثامن شکست دهیم.

وی درپاسخ به این سوال که چه زمانی به حساب بازیکنان پول واریز خواهد شد، گفت: مسئولان باشگاه قول داده اند تا آخر هفته به حساب بازیکنان و کادر فنی پول واریز کنند، در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، احتمال جدایی فرهاد کاظمی از تیم سیاه جامگان پس از بازی با استقلال در هفته هشتم لیگ برتر زیاد خواهد بود

تاجدار درباره تغییر نام تیم سیاه جامگان تاکید کرد : هنوز هیچ تغییری در این زمینه رخ نداده و قرار است تا زمان انتخاب یک نام مناسب با همان نام سیاه جامگان در مسابقات شرکت کنیم.

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان خاطر نشان کرد: هشت هفته از لیگ برتر گذشته اما کادر فنی سیاه جامگان هیچ دریافتی نداشتند، بازیکنان هم مبلغ بالایی را دریافت نکردند باشگاه سیاه جامگان باید به این مسائل توجه کند. امیدوارم مسئولان تدبیری به خرج دهند که اجازه ندهند تیم سیاه جامگان از هم پاشیده شود.

وی درباره بازی روز گذشته سیاه جامگان و پدیده اظهار کرد: به طور حتم یک دیدار تدارکاتی خیلی خوب برای تیم سیاه جامگان پیش از شروع مجدد رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان محسوب می شود، همین دیدارهای تدارکاتی است که باعث می شود تیم به شرایط هارمونی لازم دست پیدا کند، بازی خوب و فیزیکی را از هر دوتیم در این دیدار شاهد بودیم.

تاجدار در پایان درمورد عملکرد بازیکنان تیم سیاه جامگان در این بازی گفت: عملکرد بازیکنان در این دیدار متوسط بود، با توجه به اینکه در طول هفته فشار تمرینات را افزایش داده بودیم و همین عامل سبب شد تا نفرات تیم در انتهای مسابقه نتوانند بازی مورد انتظار را از خودشان نشان دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.