ناصری: بازی سختی مقابل استقلال خواهیم داشت

دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: با توجه به اینکه تیم استقلال تهران در دو بازی اخیرش به پیروزی رسیده دراین دیدار هم برای کسب 3 امتیاز به مشهد خواهد آمد.

محمدناصری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص بازی تیم سیاه جامگان با تیم استقلال در هفته هشتم لیگ برتر اظهار کرد: در تعطیلات لیگ تمرینات خوبی را سپری کردیم و تیم در وضعیت خوبی به سر می برد. البته یک دیدار تدارکاتی هم با تیم پدیده داشتیم که باعث شد از شرایط مسابقه دور نشویم و بازیکنان تیم بیبشتر با هم هماهنگ شوند. با توجه به اینکه تیم استقلال تهران در دو بازی اخیرش مقابل تیم های ذوب آهن و ملوان نوین انزلی به پیروزی رسیده است به طور حتم دراین دیدار هم برای کسب 3 امتیاز به مشهد خواهد آمد تا بتواند به روند روبه رشدش ادامه دهد البته باید تاکید کنم ما هم تیم دست و پا بسته ای مقابل این تیم نخواهیم بود.

وی ادامه داد: ازطرفی انگیزه فراوانی در بازیکنان تیم وجود دارد تا بتوانند پس از چند هفته که در کسب پیروزی ناموفق بودند این تیم را شکست دهند. همچنین چند بازیکن مثل علی عسگری، بادامکی و خانزاده داریم که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند و برای این مسابقه از انگیزه های خاصی برخوردارند. امیدوارم با توجه به اینکه این بازی در شهر مشهد و با حضور پر شور هواداران فوتبال دوست مشهدی برگزار می شود بتوانیم تیم استقلال را در ورزشگاه ثامن شکست دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که در این مسابقه بازی خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: من در این 7 بازی که از لیگ برتر گذشته، توانستم در 5 مسابقه با صلاحدید فرهادکاظمی درون دروازه بایستم و دو دیدار هم آندره نازاریو فیکس بازی کرد. البته همه چیز به نظر کادرفنی بستگی دارد اما در صورتی که در این مسابقه به میدان بروم سعی میکنم بهترین عملکرد ممکن را برای تیمم ارائه دهم.

دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان در مورد اینکه در صورت بازی کردن مقابل استقلال چه عملکردی خواهد داشت، گفت: من نمی توانم دراین مورد اظهار نظر کنم. تنها چیزی که مهم است اینکه تیم برنده از زمین مسابقه خارج شود. از طرفی من توانسته ام در این فصل چندبار کلین شیت کنم و امیدوارم یک بار دیگر بتوانم با عکس العمل های خوبم در بازی با استقلال هم به پیروزی تیمم کمک کنم، هم بتوانم یک کلین شیث دیگر را به نام خودم در لیگ برتر ثبت کنم.

وی در پایان یاد آور شد: از هواداران مشهدی درخواست دارم تا دربازی روز شنبه مقابل استقلال،در ورزشگاه حضور یابند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار