ناصری:نتیجه ارزشمندی مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ کسب کردیم

دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:تک امتیاز ارزشمندی را مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ کسب کردیم.

محمدناصری در گفت و گو با خبرنگار  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد تساوی تیم سیاه جامگان مقابل استقلال خوزستان بیان کرد: تک امتیاز ارزشمندی کسب کردیم. ما بازی سنگینی را برابر تیمی که در این دو هفته اخیر لیگ نتوانسته بود به پیروزی برسد انجام دادیم.بازی پایاپایی را از هر دو تیم در این مسابقه شاهد بودیم. به هر حال فکر می‌کنم مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ عملکرد خوبی داشتیم و این نتیجه می‌تواند رضایت‌بخش باشد.

وی درمورد عملکردش در این مسابقه گفت: قطعا هر دروازه‌بانی دوست دارد دروازه‌اش بسته باشد. من هم از این که در این مسابقه گلی نخوردم خوشحالم اما خوب‌تر این بود که سیاه جامگان گل می‌زد و پیروز می‌شد.همچنین داور توانست قضاوت خوبی را انجام دهد.

وی در پاسخ به این سوال که حضور نداشتن تماشاگران اهوازی در کسب این نتیجه دخیل بود،افزود: فوتبال بدون تماشاگران گمشده‌ای دارد و در واقع تماشاگران روح فوتبال هستند. قطعا تیم استقلال خوزستان می‌توانست با وجود تماشاگرانش عملکرد بهتری داشته باشد، هرچند که حضور آنها می‌توانست به بازیکنان ما هم انگیزه بیشتری بدهد.

دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان با اشاره به حضور خداداد عزیزی در این تیم تصریح کرد: از زمانی که خداداد به جمع کادر فنی سیاه جامگان اضافه شده تمرینات با نظم خاصی پیگیری می شود و بازیکنان با انگیزه بیشتری به میدان می روند. انصافا در طول این مدت خداداد پیگیر مطالبات بازیکنان تیم بودند تا خدای نکرده حق هیچ یک از اعضای تیم پایمال نشود.امیدوارم شرایطی پیش بیاید خداداد به عنوان سرمربی دائمی تیم انتخاب شود.

ناصری در پایان درباره بازی هفته این تیم مقابل صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: صنعت نفت تیم بسیار خوبی است و هواداران خوبی هم دارد و می‌دانیم که بازی سختی مقابل صنعت نفت در مشهد خواهیم داشت. امیدوارم بتوانیم با یک پیروزی خوب خودمان را به میانه های جدول برسانیم. در حال حاضر فقط به این فکر می‌کنیم که این بازی را ببریم و سه امتیاز این بازی می‌تواند به ما کمک کند تا شرایط‌مان در جدول بهتر شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار