ناصری:

امیدوارم بد شانسی دست از سر من بردارد/ حتی یک ریال هم از سیاه جامگان دریافت نکرده ام

دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:من تاکنون یک ریال هم بابت قراردادم از تیم سیاه جامگان دریافت نکرده ام برایم سوال است مگر یک بازیکن تا چه اندازه می تواند صبر داشته باشد.

محمدناصری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره مشکلات اخیر تیم سیاه جامگان اظهار کرد: اکنون تیم سیاه جامگان در شرایط نامناسب مالی به سر می برد و وضعیت این تیم به گونه ای است که حتی نفرات تیم در رفت و آمد خود دچار مشکل هستند. من تاکنون یک ریال هم بابت قراردادم از این تیم دریافت نکرده ام برایم سوال است مگر یک بازیکن تا چه اندازه می تواند صبر داشته باشد ما هم مانند خیلی دیگر از انسان ها خانواده داریم و موظف هستیم به آنها رسیدگی کنیم.

وی ادامه داد: نزدیک به 4 هفته است که مسئولان باشگاه قول داده اند که مشکلات مالی تیم را برطرف می کنند اما در کمال شگفتی تاکنون اتفاقی خاصی رخ نداده و امیدوارم در آینده ای نزدیک مشکلات مالی این تیم برطرف شود. البته گلایه ای هم از مسئولان استان خراسان دارم مگر باشگاه سیاه جامگان تیم استان خراسان نیست پس چرا هیچ کمکی به این تیم نمی شود.

دروازه بان تیم سیاه جامگان درمورد بازی بعدی این تیم با نفت بیان کرد: تیم نفت از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است در این فصل هم تاکنون نتایج خوبی را بدست آورده است از طرفی تیم سیاه جامگان در سه هفته اخیر نتایج ناامید کننده ای را کسب کرده است. امیدوارم با توجه به اینکه این بازی در ورزشگاه ثامن الائمه برگزار می شود و تماشاگران برای دیدن بازی تیم محبوب شان به استادیوم می ایند بتوانیم با ارائه یک بازی منطقی و درست  این تیم را شکست دهیم و به چند هفته نتیجه گیری ضعیف مان پایان دهیم.

وی درخصوص بازی دیروز با سپاهان افزود: بازی خوبی را مقابل این تیم به نمایش گذاشتیم تنها دلیل اصلی شکست مان را مقابل زرد پوشان دیار زاینده رود می توانم بی دقتی بازیکنان در زدن ضربات آخر بیان کنم.همچنین داوری خوبی را از سید علی در این مسابقه شاهد نبودیم در چند صحنه به ضرر تیم ما قضاوت کرد امیدوارم در هفته های آینده داوری های بهتری را شاهد باشیم.

ناصری در پایان درمورد عملکردش در این مسابقه خاطر نشان کرد: در این دیدار هم مانند بازی با استقلال نتوانستم برای تیمم مفید باشم امیدوارم بد شانسی هم دست از سر من بردارد. به مسئولان و هواداران تیم قول می دهم در هفته های آتی لیگ برتر با انجام تمرینات مستمر برای تیم سیاه جامگان بازی های بهتری را ارائه دهم.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار