کرمان؛

ثبت نام 100 هزار خانوار کرمانی در سرشماری نفوس و مسکن

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: تا کنون 100 هزار خانوار برابر با 352 هزار نفر تا کنون در سرشماری نفوس و مسکن در استان کرمان ثبت نام کرده اند.

ثبت نام 100 هزار خانوار کرمانی در سرشماری نفوس و مسکنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مهرداد محمدی سلیمانی افزود: میزان استقبال مردم استان کرمان برابر با میانگین کشوری تاکنون بوده است.

وی تصریح کرد: استان کرمان رتبه شانزدهم کشوری را به لحاظ استقبال مردم از ثبت آمار و اطلاعات در سرشماری نفوس و مسکن را به خود اختصاص داده است.

محمدی سلیمانی با اشاره به اینکه امروزه نقش و اهمیت در اختیار داشتن داده های بهنگام و دقیق برای برنامه ریزی های محلی، منطقه ای و ملی برای نیل به توسعه پایدار غیر انکار بوده است، به راحتی نمی توان از کنار اهمیت این موضوع گذشت خاطر نشان کرد: از این رو بکارگیری پایگاه های اطلاعاتی در زمینه های متفاوت، دارای اهمیت فراوانی بوده و در سطح مسئولان و تصمیم گیران نیز نیاز به مدیریت داده ها بیش از هر زمانی احساس می شود.

وی گفت: در این راستا و در راستای اشاعه فرهنگ آماری و نیز دسترسی آسان محققان، دستگاه های اجرایی استان به آمار و اطلاعات مورد نیاز است که مردم فهیم استان کرمان در سرشماری نفوس و مسکن با مراجعه به پایگاه سرشماری اطلاعات خود را وارد کرده وکدآماری دریافت کنند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار