اوباما: ترامپ گرفتار احساس ناامنی است

رییس جمهور آمریکا در واکنش به اظهارات ترامپ در رابطه با زنان، او را فردی توصیف کرد که با تحقیر دیگران سعی می کند خود را برتر نشان دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ رییس جمهوری آمریکا در واکنش به اظهارات مستهجن و توهین آمیز ترامپ در رابطه با زنان، او را فردی گرفتار احساس نبود امنیت و مبتلا به خود کم بینی توصیف کرد که با تحقیر دیگران سعی می کند، برتری خود را به اثبات برساند.

باراک اوباما در یک کمپین انتخاباتی در واکنش به سخنان مستهجن و خلاف اخلاق ترامپ در مورد زنان که ویدیو آن جمعه گذشته برملا شد، ترامپ را فردی توصیف کرد که سعی می کند با حقیر نشان دادن دیگران، برتری خود را اثبات کند.

وی نامزد جمهوریخواهان را فاقد حس مدنیت و احترام به دیگران که به گفته او، یکی از لازمه های برجسته دموکراسی است، خواند و برغم برتری های فعلی کلینتون بر ترامپ در نظر سنجی های اخیر، مردم کشورش را به هوشیاری در مورد خطراتی که پیروزی فردی مانند ترامپ در این انتخابات دارد، دعوت کرد.

این در حالی است که ترامپ در پی رسوایی های ناشی از برملا شدن ویدیو محتوی اظهارات مستهجن خود با ابراز پشیمانی از این سخنان در دفاع از خود گفته است همه آنهایی که او را می شناسند، می دانند که این کلمات بازتابی از شخصیت واقعی او نیست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار