الهامی: عیار واقعی تیم ملی امروز مشخص می شود

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت:سخت ترین بازی تیم ملی همین دیدار امروز برابر کره جنوبی است و عیار واقعی هر دو تیم به ویژه تیم ملی ایران امروز مشخص می شود.

ساکت الهامی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دیدار حساس امروز تیم های ملی ایران و کره جنوبی اظهار کرد: سخت ترین بازی تیم ملی همین دیدار امروز برابر کره جنوبی است و عیار واقعی هر دو تیم به ویژه تیم ملی ایران امروز مشخص می شود.

وی افزود:درست است که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و همه مردم برای کسب سه امتیاز و پیروزی دعا می کنند اما اگر تیم ملی مانع برتری کره ای ها در این بازی شود و نگذارد آنها در جدول گروه بالاتر از ما قرار بگیرند کار بسیار ارزشمندی انجام داده و نباید سطح انتظارات را از تیم ملی بالا ببریم.

الهامی همچنین در خصوص دیدارهای خارج از خانه تیم ملی عنوان کرد: با استراتژی که مربیان تیم ملی اتخاذ کرده اند کار ما برای گرفتن امتیاز در بازی های خارج از خانه آسان تر است.به نظر من تیم ملی مقابل ازبکستان در تاشکند راحت تر از دیدار با قطر که در تهران برگزار می شد به پیروزی رسید و اگر امروز نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم نباید ناامید شویم زیرا هنوز چند دیدار دیگر در مرحله مقدماتی جام جهانی خواهیم داشت و فرصت جبران برای تیم ملی وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار