الهامی: هدف ما قرار گرفتن در میانه جدول است/ پورحیدری اسطوره فوتبال ماست

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: اگر صبای قم در پایان فصل جاری در میانه های جدول رده بندی قرار بگیرد به هدف خود رسیده است.

ساکت الهامی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره به تمام رسیدن محرومیت خود گفت:در دیدار با پیکان به دلیل اعتراض به داور مسابقه از زمین بازی اخراج شدم و همین اعتراض منجر به محرومیت یک جلسه ای من شد که خوشبختانه اکنون به پایان رسیده است.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه صبای قم اظهار کرد:در آینده ای نزدیک مشکلات مالی حل خواهند شد و آن گونه که مسئولان قول داده اند قرار است به تیم پول تزریق شود.البته من نمی دانم منبع باشگاه از سوی کدام نهاد یا سازمان خواهد بود.

مربی تیم صبای قم همچنین با اشاره به تعطیلات لیگ برتر عنوان کرد: با توجه به اینکه تیم ملی نتایج خوبی کسب کرده است به نظر من این تعطیلات با ارزش بود.من فکر می کنم جایگاه فعلی تیم ها در جدول کاذب است چه تیم هایی که صدر جدول هستند و چه تیم هایی که پایین جدول قرار گرفته اند و لیگ واقعی پس از اتمام تعطیلات بعدی در آبان ماه آغاز خواهد شد.

وی درباره پیش بینی خود از جایگاه تیم صبای قم در پایان لیگ شانزدهم تصریح کرد: اوایل فصل گذشته هیچکس پیش بینی نمی کرد تیم استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شود و حتی خود بازیکنان این تیم نیز فکر نمی کردند جام را بالای سر ببرند،بنابراین جایگاه نهایی یک تیم در جدول به عوامل متعددی بستگی دارد.عواملی مانند:میزان حمایت های مالی از یک تیم،حمایت هواداران و در اختیار داشتن بازیکنان با کیفیت و... می توانند سرنوشت تیم ها را تعیین کنند.بنابراین به نظر من اگر صبای قم در پایان فصل جاری در میانه های جدول رده بندی قرار بگیرد به هدف خود رسیده است.

الهامی در پایان با آرزوی سلامتی برای منصور پورحیدری افزود: به نظر من پورحیدری فقط اسطوره استقلال نیست بلکه یکی از اسطوره های تاریخ فوتبال ایران است که از محبوبیت فراوانی نیز در میان اهالی فوتبال برخوردار است.منصور پورحیدری به حق خود در فوتبال نرسید و ما باید هر کاری از دستمان برمی آید برای سلامتی او انجام دهیم تا بلکه کمی از زحماتش را جبران کرده باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار