مشارکت بیش از 3 میلیون و 670 هزار خانوار در سرشماری اینترنتی

بیش از 3 میلیون و 670 هزار خانوار ایرانی تا صبح امروز چهار شنبه 21 مهرماه در طرح سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی شرکت کردند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، به گفته پارسا رئیس مرکز آمار ایران تا صبح امروز بیش از 12 میلیون و 450 هزار نفر  معادل 3 میلیون و 670 هزار خانوار در سراسر کشور در این طرح ملی ثبت نام شده اند.

همچنین زاهدیان قائم مقام ستاد سرشماری نفوس و مسکن با اشاره به هزار جایزه یک میلیون تومانی که به قید قرعه به ثبت نام کنندگان این طرح اهداء خواهد شد ، گفت: تاکنون در چهار مرحله 400 برنده یک میلیون تومانی قرعه کشی شده اند و فردا در پنجمین مرحله اسامی 100 نفر دیگر به قید قرعه انتخاب و از طریق سامانه 300000 مرکز آمار به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: استان های سمنان ، بوشهر ، خراسان جنوبی ، یزد و هرمزگان بیشترین مشارکت را در این طرح ملی به نام خود ثبت کرده اند.

بر اساس این گزارش سرشماری نفوس و مسکن سال 95 به صورت اینترنتی از سوم مهرماه جاری آغاز شده و تا 24 مهرماه ادامه خواهد داشت و از 25 مهر تا 25 آبان ماه هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن به روش حضوری با تبلت انجام می شود. 

مرکز آمار اعلام کرده است خانوارها پس از ثبت نام در سامانه اینترنتی، کد دریافتی را حفظ و هنگام مراجعه مامور سرشماری به در منزل آن را ارائه کنند تا دیگر به سرشماری حضوری نیازی نداشته باشند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار