تبریز؛

برنامه ریزی افزایش بودجه فضای سبز تبریز جهت آمادگی برای تبریز 2018

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز از احتمال افزایش بودجه فضای سبز تبریز در سال 96 خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حسن‌زاده با اعلام این خبر گفت: توسعه و افزایش زیبایی‌های بصری فضای سبز تبریز یکی از عمده اقدامات برای استقبال از این رویداد مهم گردشگری است.

حسن زاده با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مهم و در دسترس در زمینه توسعه تبریز جهت پذیرایی از میهمانان و گردشگران بحث فضای سبز شهری است، یادآور شد: در همین زمینه با هماهنگی های انجام یافته توسط شهرداری و شورای اسلامی تبریز بودجه فضای سبز تبریز برای سال 96 تقویت می شود.

وی با تاکید بر تاثیر شاخص‌های گردشگری در سایر موضوعات آبادانی و توسعه شهر گفت: امروز شاهدیم که تبریز خیز بلندی به سمت چشم‌اندازهای مهم بین‌المللی داشته که این امر قطعاً در توسعه اقتصادی و اجتماعی شهر موثر واقع خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز احداث و توسعه فضای سبز شهری بطور منسجم جهت آمادگی تبریز 2018 را امری ضروری خوانده و افزود: یکی از چالش‌های اساسی برای تبریز 2018 موضوع فضای سبز و اهمیت گسترش آن است .

حسن‌زاده تصریح کرد: استفاده از دانش محوری و مدیریت مبتنی بر دانش علوم و تکنولوژی روز در احداث فضای سبز، موجب بروز خلاقیتها و نوآوری های جدید در ایجاد، گسترش و حفظ فضای سبز و نیز ارائه خدمات بهینه به شهروندان است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.