تور جهانی والیبال ساحلی کیش، سه ستاره شد

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) با توجه به میزبانی شایسته ایران در تور جهانی کیش، سطح این رقابت ها را سه ستاره اعلام کرد.

تور جهانی والیبال ساحلی کیش، سه ستاره شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جمهوری اسلامی ایران بهمن ماه سال 94 برای نخستین بار میزبان تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش بود و به دلیل برگزاری شایسته این رقابت ها میزبانی این مسابقات به مدت سه سال به جمهوری اسلامی ایران داده شد.

دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال درباره دومین دوره تور جهانی در ایران گفت: فدراسیون جهانی والیبال سطح برگزاری این رقابت ها را به سه ستاره افزایش داد.

کسری غفوری زمان برگزاری این رقابت ها را از 27 تا 30 بهمن ماه اعلام کرد و گفت: امسال جایزه نقدی تور جهانی کیش نیز 25 هزار دلار افزایش یافت و به 100 هزار دلار رسید.

وی تاکید کرد: تور جهانی کیش نخستین دوره رقابت های ساحلی جهان در سال 2017 است.
دبیر سازمان ساحلی با بیان اینکه برای ارتقاء سطح داوران ساحلی ایران نیز درخواست برگزاری دوره بین المللی کرده ایم، گفت: در صورت موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار دوره بین المللی داوری ساحلی در ایران و قبل از برگزاری تور جهانی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هفته جاری مسئولین فدراسیون والیبال و سازمان ساحلی جلسه ای مشترک با مدیران منطقه آزاد کیش برگزار خواهند کرد تا هماهنگی های لازم برای برگزاری تور جهانی کیش به عمل آید.

غفوری در پاسخ به این پرسش که حامی مالی تور جهانی کیش مشخص شده است؟ گفت: میکا مال در سال 2017 نیز مجددا حامی مالی تور جهانی کیش خواهد بود.

نخستین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در کیش از 27 تا 30 بهمن ماه سال 94 برگزار شد و تیم های قطر (جفرسون سانتوس پریرا – شریف یونوس)، روسیه (اولگ استویانوسکی – آرتم یارزوتکین) و لهستان (بارتوش لویژاک – پیوتر کانتور) مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار