غفوری: ساختار تیم‌های ملی را جوانان تشکیل می‌‌دهند/افزایش جایزه در راستای کاهش فاصله‌ها بود

دبیر کمیته والیبال ساحلی گفت: برنامه‌های این مجموعه در راستای شکل‌دهی به پشتوانه‌های والیبال ساحلی دنبال و اجرا می‌شود.

کسری غفوری، دبیر کمیته والیبال ساحلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این دوره از مسابقات قهرمان کشوری والیبال ساحلی با حضور 19 تیم در حال برگزاری است که در میان بازیکنان تیم‌های شرکت کننده 50 درصد را نیروهای جوان و آینده ساز تشکلی می‌دهند.

وی تصریح کرد: با رایزنی‌هایی که با حامی مالی این رقابت‌ها ( بانک تجارت) و جلسه‌ای که " محمد رضا داورزنی" رئیس فدراسیون والیبال داشتیم برنامه‌های سازمان والیبال ساحلی به سمت توسعه‌ای و قهرمانی حرکت می‌کند.

غفوری خاطرنشان کرد: ورزشکاران والیبال ساحلی نسبت به فعالان والیبال سالنی از نظر قرارداد و پرداخت حق الزحمه عقب‌تر هستند، باید برنامه‌ها را به سمتی پیش ببریم که این فاصله‌ها کمتر شود. در همین راستا تصمیم گرفته شد که جایزه نقدی این دوره از مسابقات قهرمانی کشوری چابکسر از 100 میلیون ریال به 200 میلیون ریال ارتقا پیدا کند.

وی در خصوص حضور جوانان در این دوره از رقابت‌ها اظهار داشت: حضور نیروهای جوان در این پیکار‌ها نسبت به دوره‌های گذشته به مراتب بهتر و پررنگ‌تر است. ولی قطعاً باید از این پس به سمتی برویم که پشتوانه‌های والیبال ساحلی شکل بگیرد و ساختار تیمهای ملی را جوانان تشکیل دهند. سازمان والیبال ساحلی برنامه‌های راهبردی خود را در راستای پشتوانه‌سازی تنظیم کرده است.

مسابقات قهرمان کشوری والیبال ساحلی از صبح امروز در چابکسر با حضور 19 تیم در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس ، جوانان ، تصریح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار