کرمان؛

جشنواره مطبوعات برتر دستگاه قضایی آگاهی رسانی به مردم است

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت:افزایش همکاری های بین قوه قضائیه و حوزه رسانه و مطبوعات در قالب جشنواره گام جدید در هم افزایی فرهنگی و آگاهی رسانی به مردم است.

جشنواره مطبوعات برتر دستگاه قضایی آگاهی رسانی به مردم استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، وحید محمدی در اولین جلسه ستاد برگزاری جشنواره انتخاب مطبوعات برتر دستگاه قضائی استان کرمان افزود:توجه به مطبوعات و بهره گیری از فعالان این عرصه در زمینه پیشگیری از وقوع جرم مقوله بسیار پر اهمیتی است.

وی اظهار کرد:توجه به مطبوعات از جمله کارهای اساسی در نظام جمهوری اسلامی است و دولت هم با استفاده از تمام ظرفیت های خود در جهت حمایت از مطبوعات و کمک به ارتقا روزنامه نگاری تلاش می کند.

محمدی تاکید کرد: مهم ترین سرمایه نشریات مخاطب است و راهنمایی و افزایش اطلاعات افکار عمومی و مردم در مسائل حقوقی وقضائی بخشی از رسالت رسانه ها، خصوصا مطبوعات می باشد.

وی با اعلام حمایت و همکاری همه جانبه اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان کرمان و خانه مطبوعات با دادگستری کل استان در برگزاری جشنوراه قلم و عدالت ، بیان داشت: هر نوع برنامه ریزی و اقدام در حوزه مطبوعات و رسانه ها ، در راستای کمک به اجرای رسالت مطبوعات است.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.