ساری،

بهره مندی 70 بهره بردار از تسهیلات توسعه مکانیزاسیون کشاورزی

70 بهره بردار آملی از تسهیلات توسعه مکانیزاسیون کشاورزی این شهرستان بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سيد حسين اسلامی، مدیر جهاد کشاورزی آمل با اشاره به اختصاص 2 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات برای توسعه کشاورزی مکانیزاسیون امسال در آمل گفت: پرونده 70 متقاضی دیگر دریافت تسهیلات خرید ماشین آلات کشاورزی نیز در مراحل پیگیری بانک و نوبت است.

اسلامی این تسهيلات ویژه خرید ماشين آلات کشاورزی همچون کمباين مخصوص برداشت برنج، تراکتور، ماشين نشاء کار و تيلر کشاورزی است و خوشبختانه در سال های اخیر با اختصاص ردیف های جداگانه ، روند تولید دراین شهرستان به سمت مکانیزاسیون پیش می رود.

وی از حمایت ویژه این مدیریت برای توسعه باغ در زمین های شیبدار این شهرستان به خصوص بخش کوهستانی لاریجان خبر داد و گفت: این مدیریت با مشارکت شرکت تعاونی توسعه و عمران و در قالب مشارکت های مردمی در یک سال گذشته برای اجرای توسعه باغی به مساحت 50 هکتار در روستای ملک آباد بخش لاريجان بیش از 500 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی تسهیلات پرداخت کرده است.

مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت: بيش از 25 هزار اصله نهال سيب پايه مالينگ از ارقام گالا، گرانی اسميت کاشته و بيش از 10 هزار بوته گل محمدی تا کنون در اين باغ کشت و براي بيش از10 نفر نیز شغل ايجاد شده است.

شهرستان آمل بیش از 50 هزار هکتار زمین زراعی و باغی دارد و تولید کنندگان سالانه بیش از یک میلیون تن انواع محصولات کشاورزی تولید و در بازارهای مصرف داخل وخارج از کشور توزیع می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار