پورموسوی: 3 امتیاز شیرین مقابل ماشین سازی کسب کردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: دیدار سختی مقابل ماشین سازی داشتیم و از کسب 3 امتیاز مقابل این تیم خوشحال هستیم.

سید اکبر پورموسوی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره پیروزی تیمش مقابل ماشین‌سازی اظهار کرد: توانستیم از بازی سخت خارج از خانه 3 امتیاز کسب کنیم. از همان دقایق اول به دنبال پیروزی بودیم و برای کسب 3 امتیاز تلاش می‌کردیم که خوشبختانه به هدف خود نیز رسیدیم و توانستیم برد شیرینی را بدست آوریم. 
 
وی افزود: در این مسابقه 2 نیمه متفاوت داشتیم و در نیمه اول به 2 بازیکن متولد سال 72 بازی دادیم و در نیمه دوم تلاش کردیم تا با استفاده از تجربه بازیکنان به پیروزی برسیم.

پورموسوی درباره دیدار با شاگردان خطیبی بیان کرد: ماشین‌سازی تیم خیلی خوبی است و بازیکنان خوبی هم دارد اما هر بازی یک برنده و یک بازنده دارد و  ما در همه مسابقات تلاش می‌کنیم که به پیروزی برسیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان درباره جوانگرایی تیمش اظهار کرد: تیم ماشین‌سازی را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم در نیمه دوم فقط به ارسال‌های بلند روی می‌آورند به همین دلیل نیاز بود که هم از بازیکنان باتجربه و هم بازیکنان بلندقد استفاده کنیم که خداراشکر این استراتژی جواب داد و موفق شدیم به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار