اخبار تیم فوتبال استقلال؛

پرداخت مطالبات آبی پوشان و مدافع برزیلی/آخرین وضعیت آسیب دیدگی حیدری

مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند با تامین منابع مالی پرداخت مطالبات اعضای تیم را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مسئولان باشگاه استقلال و سید رضا افتخاری مدیرعامل این باشگاه در تلاش هستند تا قبل از بازی با سایپا بخشی از مطالبات بازیکنان را براساس قراردادهای آنها پرداخت کنند البته پرداخت مطالبات بازیکنان بستگی به میزان پولی که به حساب باشگاه واریز می شود خواهد داشت چرا که مسئولان باشگاه در حال حاضر منتظر هستند تا حامی مالی نیز به تعهدات خود عمل کند .

البته اگر به اندازه کافی بودجه تامین شود بخشی از قراردادهای کادر فنی به حساب آنها واریز خواهد شد.

بخشی از طلب مدافع برزیلی آبی ها پرداخت می شود


 لئوناردو پادوانی، مدافع برزیلی استقلال که در آخرین روز نقل و انتقالات به جمع آبی ها اضافه شد تا کنون مطالبات خود را از استقلالی ها دریافت نکرده است اما با توجه به هماهنگی های صورت گرفته مسئولان باشگاه به این بازیکن وعده داده اند تا به زودی مطالبات این بازیکن را پرداخت کنند.

از طرفی مدیرعامل استقلال نیز به پادوانی وعده داده تا پایان این هفته بخشی از مطالبات او را پرداخت کند و در حال حاضر مسئولان استقلال به دنبال تامین منابع مالی برای انجام این امر هستند.

ام آر آی مدافع آبی ها


خسرو حیدری مدافع تیم فوتبال استقلال در دیدار روز گذشته مقابل تیم سیاه جامگان از ناحیه عضله دو قلوی پا دچار آسیب دیدگی شد و قرار است این بازیکن امروز پس از انجام ام آر آی میزان مصدومیتش مشخص شود .حیدری برای بررسی بیشتر ام آر آی را انجام تا پزشکان نظر نهایی خود را ارائه دهند .از طرفی حیدری باید تست بالینی و رادیو گرافی را نیز انجام دهد و قرار است وضعیت حیدری تا پایان امروز مشخص خواهد شد.

حیدری در این خصوص گفت: بعد از پایان بازی نیز کادر پزشکی تیم بلافاصله پیگیر شرایط من شدند و زیر نظر کادرپزشکی روند آماده سازی برای بازگشت را آغاز کردم و فکر نمی کنم مشکل خاصی داشته باشم.

 از طرفی دیگر با توجه به مصدومیت کاوه رضایی قرار است این بازیکن تحت نظر پزشک باشگاه استقلال به درمان خود بپردازد .

تمرین ریکاوری استقلالی ها

شاگردان منصوریان پس از برتری یک بر صفر مقابل تیم سیاه جامگان قرار است طبق صلاحدید منصوریان امروز صبح انجام تمرین ریکاوری را در دستور کار قرار دهند.

آبی پوشان امروز صبح در کمپ حجازی تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار