اردبیل؛

برگزاری مسابقات ورزشی شمالغرب کشور در اردبیل

رئیس بسیج ورزشکاران سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مسابقات فوتسال و والیبال شمالغرب کشور یادواره شهید اعلمی با حضور ۸ استان در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمدجواد بیدار افزود: ستاد یادواره بزرگداشت شهید اسماعیل اعلمی،‌ شهید شاخص ورزش کشور بعد از ابلاغ و معرفی این شهید به عنوان شهید شاخص ورزش کشور در اردبیل تشکیل شد که تا به امروز بیش از 20 جلسه در رابطه با برگزاری این یادواره در سطح استان برگزار شده و تمامی مصوبات به اجرا رسیده است.

وی گفت: یادواره پهلوان شهید اسماعیل اعلمی و 184 شهید ورزشکار استان اردبیل روز دوشنبه 26 مهرماه ساعت 9:30 صبح در محل حسینیه ثارالله سپاه اردبیل برگزار می‌شود که در این مراسم از قهرمانان ملی و مدال‌آوران المپیکی و پارالمپیکی استان اردبیل دعوت به عمل آمده است.

رئیس بسیج ورزشکاران سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: مسابقات ورزشی شمالغرب کشور با حضور 8 استان، یادواره شهید اعلمی از فردا و در رشته‌های فوتسال و والیبال در اردبیل آغاز می‌شود که برگزاری این مسابقات در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز گسترش ورزش در بین جوانان و نوجوانان می‌باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.