تبریز؛

وزیر بهداشت وارد تبریز شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز وارد تبریز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛قاضی زاده هاشمی  در این سفر یک روزه مرکز اوتیسم بیمارستان اسد آبادی، مرکز بهداشتی و درمانی گوگان و مرکز سلامت زندان زنان را افتتاح می کند.

افتتاح بخش همودیالیز بیمارستان امام رضا و مرکز دیالیز این بیمارستان با 122 تخت، کلنگ زنی مرکز بهداشتی درمانی ایلخچی از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت به تبریز است.

همچنین دوره آموزشی دانش ترافیک برای نخستین بار در کشور با حضور وزیر در تبریز شروع می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشگی در ابتدای برنامه های امروز خود در تبریز از بیمکارستان طالقانی این شهر دیدن کرد و از نزدیک در جریان نوسازی های صورت گرفته در این بیمارستان قرار گرفت .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حاشیه بازدید وزیر بهداشت از این بیمارستان گفت: مرکز آموزشی درمانی طالقانی تبریز که در محل مهمانسرای سابق راه آهن با ساختمانی غیراستاندارد خدمات ارائه می کرد، با اجرای برنامه هتلینگ طرح تحول نظام سلامت و با بازسازی کامل رتبه برتر اجرای طرح هتلینگ کشور را از آن خود کرد و مورد تقدیر مقام محترم وزارت بهداشت قرار گرفت.

دکتر محمد حسین صومی افزود: بیمارستان طالقانی تبریز با اجرای این طرح امروز به یک نقطه امید مراجعین در منطقه جنوب غربی این کلانشهر تبدیل شده است.

وی ادامه داد: کلینیک سرپایی این بیمارستان توسط خیران سلامت در حال احداث است که با پیگیری های بعمل آمده تا 9 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس بیمارستان طالقانی تبریز نیز در این خصوص اظهارکرد: با اجرای طرح تحول سلامت از سال 93 اقدام به بازسازی تمامی بخش های این مرکز کردیم که توانستیم در کمتر از18 ماه با هزینه 40 میلیارد ریال تمام بخش های بیمارستانی را به صورت مدرن و شیک بازسازی کنیم.

دکتر بهزاد سروران با اشاره به راه اندازی بخش ال دی آر (LDR) در این بیمارستان افزود: یکی از طبقات این مرکز بیش از 15 سال راکد و بلااستفاده مانده بود که با هزینه ای در حدود 15 میلیارد ریال اقدام به ساخت و تجهیز بخش ال دی آر در این طبقه کردیم.

وی ادامه داد: در بخش ال دی آر هشت اتاق خصوصی برای زایمان طبیعی به همراه اتاق های جانبی برای پزشک و ماما و اتاق عمل ایجاد شده و همچنین امکان حضور همسر بیمار در بالین بیمار هنگام زایمان وجود دارد.

دکتر سروران با اشاره به اینکه ماهانه در حدود 900 زایمان در این بیمارستان انجام می شود، اظهارکرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت و طرح هتلینگ در این بیمارستان میزان مراجعان برای زایمان افزایش 2 برابری داشته است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بررسی دستاورد های حوزه سلامت دولت تدبیر و امید در استان آذربایجان شرقی و افتتاح چند طرح بهداشتی و درمانی صبح امروز وارد تبریز شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار