مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت : تیم المپیاد استان در 18 رشته در قالب 21 نفر به هفدهمین مسابقات ملی مهارت اعزام می‌شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛داود ناصری امید گفت : منتخبین اعزامی  این مسابقات در دو مرحله مسابقات شهرستانی و استانی  شرکت کرده و انتخاب شده اند.

وی گفت: امسال تیم المپیاد استان در 18 رشته  آجر چینی، کاشی کاری دیوار و کف، کنترل صنعتی، مکاترونیک، فناوری مد، تاسیسات الکتریکی، کابینت سازی، جوشکاری و طراحی توسعه وب، آکواترونیک، اتصالات چوبی، الکترونیک، طلا و جواهر سازی، صافکاری خودرو، طراحی فضای سبز، طراحی مهندسی مکاترونیک، قنادی و نقاشی خودرو به همراه 19 نفر کارشناس و 3 نفر عوامل اجرایی در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای کرمانشاه اضافه کرد : شرکت کنندگان به همراه کارشناسان همراه از 30 مهر ماه برای شرکت در مرحله  کشوری مسابقات ملی مهارت اعزام خواهند شد .

مرحله  کشوری مسابقات ملی مهارت از دوم تا پنجم آبان ماه سال جاری در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کرج با رقابت شرکت کنندگان برگزار خواهد شد و برگزیدگان این مسابقات به مسابقات جهانی 2017 که در ابوظبی برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.