اخذ استاندارد نان سنتی اجباری شد

رئیس سازمان ملی استاندارد از اجباری شدن اخذ استاندارد نان سنتی خبرداد.

  به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نیره پیروزبخت در مراسم بزرگداشت روز استاندارد اظهارداشت: اخذ استاندارد پیش از تولید محصول ضروری است و این امر مهم نباید به بعد از تولید سپرده شود.
 
وی با اشاره به برگزاری مراسم روز استاندارد به منظور مروری بر برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته در این بخش و تدوین نقشه راه مناسب برای آینده افزود: پیشرفت تکنولوژی باعث شده که نظم بهتری را در بخش‌های صنعتی به کار بگیریم.
 
وی با بیان اینکه فعالیت‌های جدید به راهکارهای تازه نیازمند است، گفت: بند 24 سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری دارای نکات غنی و حائز اهمیتی است که باید مورد توجه قرار داشته باشد.
 
پیروزبخت تأکید کرد: استاندارد باید در تمام کالاها مورد توجه قرار گیرد و در همین رابطه بنا شده که اخذ استاندارد نان سنتی نیز اجباری شود.
 
به گفته وی، در طول فعالیت سازمان استاندارد 30 هزار استاندارد تدوین شده و این تعداد طی 3 سال گذشته حدود 11 هزار مورد بوده است.
 
رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به تشکیل 30 هزار پرونده قضایی برای جاعلان نشان استاندارد، گفت: رتبه ایران در فضای بین‌المللی و در سازمان بین‌المللی ایزو از جایگاه 31 به 27 ارتقاء یافته است.

منبع: افکارنیوز
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.