قم؛

برگزاری همایش" لبیک یازینب"با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

مسئول هیئت دخیل‌العباس استان قم از برگزاری همایش "لبیک یا زینب" با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ احمد فتحی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، با اشاره به برپایی دوازدهمین سال کاروان نمادین اسرای کربلا در قم اظهار داشت: امسال قرار است برنامه ویژه‌ای در این رابطه در روز پنجشنبه 29 مهرماه از ساعت 10 صبح در خیابان امام خمینی(ره) برگزار شود.

وی بابیان اینکه سخنران ویژه این مراسم لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خواهد بود، ادامه داد: سردار احمدی فرمانده سپاه قم و صادقی استاندار قم از دیگر سخنرانان این مراسم خواهند بود.

مسئول هیئت دخیل‌العباس استان قم تصریح کرد: در این مراسم از تمبر یادبود شهدای مدافع حرم و نام‌گذاری پلی به نام شهدای مدافع حرم رونمایی خواهد شد، همچنین در این مراسم از خانواده‌های شهدای 8 سال دفاع مقدس، خانواده‌های شهدای مدافع حرم از کشورهای دیگر نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی تجلیل از خانواده‌های شهیدان همدانی و رکن‌آبادی و فرج‌الله سلحشور را از دیگر برنامه‌های این همایش برشمرد و افزود: تجلیل از حجت‌الاسلام شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران، حجت‌الاسلام چهل اخترانی، غلامرضا سازگار و سلیم زاده اردبیلی مادحین اهل‌بیت(ع) و نماینده‌ای از سازندگان ضریح مطهر سیدالشهدا از دیگر برنامه‌های این مراسم می‌باشد.

فتحی بابیان اینکه قرار است در این مراسم پیکر چند تن از شهدای مدافع حرم هم تشییع شود، گفت: مراسم حرکت نمادین کاروان اسرای کربلا بعد از همایش برگزار خواهد شد که حدود 1000 نفر در این کاروان ملبس می‌شوند و به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) حرکت خواهند کرد.

در ادامه این نشست خبری جوانشیر مسئول تدارکات کاروان اسرا به حضور 130 نفر شتر و 50 رأس اسب در این کاروان اشاره کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار