اقدامات دانشگاه امیرکبیر در حوزه‌های بهداشت و سلامت

دبیر اجرایی همایش ایمنی بهداشت دانشگاه امیرکبیر از اقدامات صورت گرفته این دانشگاه در حوزه‌های بهداشت و سلامت و همکاری این دانشگاه با شهرداری تهران از سال گذشته تا به حال خبر داد.

نوید معافیان دبیر اجرایی همایش ایمنی بهداشت دانشگاه امیرکبیر در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: طرح های مشترک شش ساله میان شهرداری تهران با چهار دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تهران، صنعتی شریف و واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد به اجرا درآمده است.
 
وی ادامه داد: قرار است در این پروژه کمبودها و چالش‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست حوزه‌ های اماکن فرهنگی، مذهبی، تفریحی و ورزشی بررسی شود.
 
دبیر اجرایی این همایش بیان کرد: توافقات صورت گرفته با شهرداری تهران هر دانشگاهی ملزم است با برگزاری همایش و یا نشستی یافته‌های خود را در این زمینه ها ارائه دهد.

معافیان تصریح کرد: بر این اساس در این دانشگاه اقدام به برگزاری همایشی با عنوان توسعه سلامت، ایمنی و محیط زیست در حوزه اماکن تفریحی، ورزشی، مذهبی و فرهنگی شهر کردیم.
 
وی گفت: قرار است در این همایش به موضوعاتی چون توسعه پایدار شهری در حوزه شهروندی، نقش سلامت، ایمنی و محیط زیست در اماکن عمومی، نقش HSE در اقتصاد مقاومتی در کلان شهرها، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در حوزه اماکن عمومی و شهروندی، چالش ها و پتانسیل های موجود جهت ارتقای سطح ایمنی، سلامت و محیط زیست در اماکن تفریحی، مذهبی، فرهنگی و ورزشی پرداخته شود.
 
دبیر اجرایی این طرح ادامه داد: در این مدت از سوی دانشگاه امیرکبیر در مدت هجده ماه گذشته بیش از هزار و 300 مرکز مختلف مذهبی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهر تهران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.

معافیان یادآور شد: در این همایش که قرار است با حضور مسئولانی از وزارت نیرو، وزارت کار و رفاه اجتماعی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان پدافند غیرعامل، سازمان حفاظت محیط زیست، نیروی انتظامی، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، مسئولان شهرداری و شورای شهر تهران برگزار شود، در صدد هستیم تا راهکارهای افزایش ایمنی و توسعه سلامت و محیط زیست را برای این مراکز ارائه دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار