شیراز؛

کشف بیش از 100 كیلوگرم مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فارس از كشف 118 كیلوگرم موادمخدر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمدجعفر تولایی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فارس گفت: در راستای تشدید اقدامات مبارزه با سوداگرن مرگ و قاچاقچان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تعامل سازنده با پلیس مبارزه با موادمخدر استان کهگیلیویه و بویراحمد، موفق به شناسایی یك قاچاقچی موادمخدر شدند.
وی ادامه داد: ماموران با رصد فعالیت های این فرد ‌متوجه شدند، وی یک محموله موادمخدر را در کامیون بنز ده چرخ جاسازی و قصد انتقال آن به استان های مرکزی کشور از طریق جاده های استان فارس را دارد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس گفت: ماموران موفق شدند این خودرو را در جاده شیراز به سمت اصفهان مشاهده، متوقف و ضمن بازداشت راننده آن، در بازرسی از خودرو ۵۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که بطرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود کشف شد.
سرهنگ تولایی اظهار كرد: در شیراز نیز ماموران یگان امداد هنگام گشت زنی در یكی از خیابان های واقع در شمال شهر شیراز، به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و زمانی كه قصد متوقف كردن آن را داشتند، راننده بدون توجه به فرمان ایست ماموران اقدام به فرار كرد.
وی گفت: پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف،‌ راننده دستگیر و در بازرسی از خودرو ۶۷ کیلوگرم شیره تریاک کشف شد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: کشف ، موادمخدر ، فارس ، قاچاق ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.