کرمان؛

اجرای رزمایش اجتماعی فرهنگی، زیستی در مدارس

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری کرمان گفت: رزمایش اجتماعی فرهنگی، زیستی و سایبری همزمان با هفته پدافند غیر عامل در مدارس این استان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ پیمان سلاجقه در جلسه کارگروه های پدافند غیر عامل آموزش و پرورش استان کرمان بر مصون سازی دانش آموزان در برابر تهدیدات تاکید کرد و افزود : تهدید های انسان ساز که همراه با کینه و عداوت هستند، خطرناک تر از تهدید های زیستی و محیطی هستند.

وی بر سطح بندی مدارس بر اساس تعداد دانش آموزان تاکید و خاطر نشان کرد: آشنایی دانش آموزان با تهدیدات امنیتی، فرهنگی، اقتصادی، تروریستی، بمب گذاری و فضای مجازی ضروری است.

سلاجقه به تاثیر موفق مدارس در فرهنگ سازی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نسبت به فرهنگسازی استفاده از کالای ایرانی در راستای تحقق شعار سال اقدام کند.

وی از اجرای برنامه های هفته پدافند غیر عامل در مدارس استان خبر داد و تصریح کرد: باید مدیریت افکار دانش آموزان و آشنایی آنها با پدافند غیر عامل در مدارس انجام شود.

سلاجقه با بیان اینکه ساختار پدافند غیر عامل در استان کرمان به خوبی شکل گرفته است و همه ی دستگاه ها با آن آشنایی دارند، گفت: فرهنگ سازی پدافند غیر عامل و آشنایی مردم با آن ضروی است.

سلاجقه از برگزاری رزمایش اجتماعی فرهنگی، زیستی، محیطی، سایبری و ... متناسب با نیاز های دانش آموزان در مدارس استان خبر داد و افزود: انجمن علمی پدافند غیر عامل در استان راه اندازی شده است.

گفتنی است : هفته پدافند غیر عامل از دوم تا هشتم آبان است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: رزمایش ، مدارس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار