کرمانشاه؛

عزم جدی برای مبارزه با کالای قاچاق

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: عزم خوبی در سطح کشور و استان در زمینه مبارزه با کالای قاچاق ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛یوسف شاه حسینی گفت: ورود کالای قاچاق به کشور لطمات جبران ناپذیری به اقتصاد ما می زند که باید با آن مقابله جدی شود.

وی گفت: در حال حاضر عزم خوبی بین دستگاه‌های مربوطه جهت مبارزه با قاچاق کالا شکل گرفته و ما نیز در استان در این زمینه مصمم هستیم.

بهرام فاضلی زاد دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه نیز گفت: امسال افزایش 200 درصدی در کشف کالاهای قاچاق در استان داشته‌ایم.

وی اظهار کرد: با وجود داشتن 370 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و اوضاع نابسامان این کشور و چندین بازارچه مرزی در استان، خوشبختانه در بحث مبارزه با قاچاق کالا در استان خوب کار شده است.

فاضلی زاد افزود: در استان همه دستگاه‌ها برای مبارزه با قاچاق کالا پای کار آمده اند و هم اکنون انبارهای سامان جمع آوری اموال تملیکی استان مملو از کالاهای قاچاق کشف شده است.

برومند میرزایی پور مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه نیز گفت: امسال 12 میلیارد ریال اموال تملیکی را در استان امحاء کرده‌ایم.

وی افزود: امسال در بحث کالاهای سلامت محور و بهداشتی پنج مرحله انهدام کالا را داشتیم و بالغ بر هفت تن لوازم آرایشی و بهداشتی غیرقابل مصرف، چهار میلیون نخ سیگار و مقادیر زیادی میوه را امحاء کردیم.
 


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، عزم ، مبارزه ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.